جنیفر لوپز علاقه به درخشش صورتی را دارد! گومز اخیراً ظاهری کاملا صورتی پوشیده است که باعث می شود فکر کنید او از باربیلند خارج شده است. او این کار را نکرد، اما کاری که انجام داد این بود که در شهر نیویورک، که تقریباً به خودی خود بهشت ​​لباس زنانه است، ظاهر شد.

لوپز در جریان دیدار خود در 14 آوریل، یک لباس مینی والنتینو پولک دار با یقه سرخابی به تن کرد.

رنگ آدامس حبابی قطعا لوپز را در مقابل پس‌ زمینه خاکی، که در کمپین جذاب Silky Intimates برای Intimissimi پوشیده بود، متمایز کرد (او در سال 2023 به عنوان سفیر جهانی این برند منصوب شد). هایلایت های طلایی او تا حد کمال پیچ خورده بود.

از آنجایی که بدون تغییر سریع، یک لحظه پر زرق و برق در سبک جنیفر لوپز نیست، او مینی جذاب خود را با یک لباس راحت و غیر رسمی جایگزین کرد که دارای تاپ یقه بلند Intimissimi، شلوار جین گشاد گوچی و عینک آفتابی شیب دار بزرگ است. او برای خوشامد گویی به هوادارانش که بیرون فروشگاه منتظر بودند، بیرون آمد.

در 7 آوریل، او هنگام عکاسی در بیرون با پوشیدن یک شلوار جین از آکنه استودیو که طوری طراحی شده بود که به نظر می رسد خاک روی پاهای شلوار لکه شده است، الهام بخش نهایی جین شد. او کت‌ های تنومند را با یک کت آبی سرمه‌ ای تا زمین ست کرد.

لوپز همچنین برای یک شب دخترانه اخیر، جذابیت خود را به سطح بالاتری رساند. او ظاهر خود را یقه یقه اسکی، شلوار جین، عینک آفتابی بزرگ و گوشواره های بیانی در یک پست اینستاگرامی در 6 آوریل ثبت کرد.