تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۳۲
کد خبر : 14261

کایلی جنر با موهای باب کوتاه پلاتینیوم ظاهر می شود

کایلی جنر با موهای باب کوتاه پلاتینیوم ظاهر می شود

کایلی جنر در تغییر موهای جسورانه تازه وارد نیست. از این گذشته، او یک دوره کامل از بیست سال عمر خود را به آزمایش تمام رنگ موهای رنگین کمان اختصاص داد. اما، امروز صبح، زمانی که او یک مدل موی باب بلوند مجعد را در اینستاگرام معرفی کرد، برداشت دیگری بود. کلاه گیس است یا

کایلی جنر در تغییر موهای جسورانه تازه وارد نیست. از این گذشته، او یک دوره کامل از بیست سال عمر خود را به آزمایش تمام رنگ موهای رنگین کمان اختصاص داد. اما، امروز صبح، زمانی که او یک مدل موی باب بلوند مجعد را در اینستاگرام معرفی کرد، برداشت دیگری بود. کلاه گیس است یا موهای طبیعی او؟، اما مهم نیست که چه چیزی ممکن است باشد، جذابیت موهای قدیمی هالیوود او یک روند بزرگ است.

هنگامی که جنر در اوایل سال جاری ادای احترامی به گذشته خود به شکل موهای صورتی پاستلی نشان داد. اما، با موهای بلوند و باب‌های مد روز، باید به چیزی از ستاره مشکوک می‌ شدیم. او عکس را شرح داد: “آیا کسی گفته بود دلش برای مدل موی کایلی تنگ شده است”.

مدل موی جدید او به مرلین مونروی مدرن امروزی می‌ ماند، که کامنت‌ گذاران آن را انتخاب کردند. درست روی استخوان گونه‌ اش ایستاده بود، موهای کوتاه و مجعدش به شکل حلقه‌ هایی در آمده بود که رنگ بلوند روشن موهایش را نشان می‌ داد.

ابروهای قهوه‌ ای تیره و مژه‌های عنکبوتی او در تضاد با بلوند روشن برای حالتی گنگی و پانک بود. او خط چشم گربه ای فوق العاده بلندی طراحی کرد که تا بالای گونه هایش امتداد داشت. رژ گونه‌ های گلگون گونه‌ های او را مشخص می‌ کرد و یک هایلایتر درخشان روی بینی‌ اش. نکته پایانی لب دو رنگ او بود که یک خط لب قهوه ای تیره همراه با یک رژ لب مات ارغوانی داشت.

موهای بلوند روشن در تابستان امسال مد شده اند و به نظر می رسد که هر سلبریتی در حال آزمایش مدل موی باب است. و در حالی که ظاهر جنر بیشتر از یک سبک روزمره به نظر می رسد، اما دیدن این که این زن 26 ساله چیز جدیدی را امتحان می کند، طراوت بخش است. پس آیا کینگ کایلی برای همیشه بازگشته است؟ فقط زمان می تواند بگوید!

برچسب ها :

ناموجود