سلنا گومز زنی با استعداد های فراوان است. او حرفه موسیقی درخشانی دارد،او یکی از محبوب ترین برندهای زیبایی سلبریتی در بازار امروز است. او همچنین اخیراً عنوان دیگری را به لیست طولانی نام‌ های خود اضافه کرده است: او یک هنرپیشه عالی مانیکور است.

گومز با مانیکوریست خود، تام باچیک، در کنارش، همیشه یک طرح ناخن را ارائه می دهد که سرگرم کننده، رنگارنگ و کاملاً پوشیدنی است. او همه چیز را از پاستیل های رنگین کمانی گرفته تا ناخن های “آدامسی دیسکوی حبابی” امتحان کرده است و آخرین مانیکور او به همان اندازه ارزش افزودن به تابلوی خلق و خوی بهاری شما را دارد.

 

در 5 آوریل، باچیک نگاهی نزدیک به آخرین مانیکور گومز که برای این ستاره ساخته بود را به اشتراک گذاشت. ناخن‌ های او بلندتر از حد معمول بودند، اگر چه خیلی بلند نبودند. او معمولاً بین یک مربع و یک شکل اسکووال جابجا می شود، این بار یک مربع واقعی تیز انتخاب می کند.

بدیهی است که جالب ترین نکته در مورد این مانیکور رنگ آن بود. باچیک رنگ نارنجی روشنی را انتخاب کرد. رنگ در جایی بین پاستل و نئون قرار می گیرد و روکشی کرمی دارد. در حالی که زمستان امسال همه چیز در مورد رنگ هایی مانند خاکستری و قرمز تیره بود، رنگ روشن ناخن هایی مانند گومز بهترین راه برای ایجاد حال و هوای بهار است.

چگونه ناخن های مثل گومز داشته باشیم؟

باچیک جلای دقیقی را که برای این مانیکور استفاده کرده به اشتراک نمی‌ گذارد، اما به نظر می‌ رسد ساختن این ظاهر ناخن در خانه بسیار ساده است.

با آماده کردن ناخن های خود شروع کنید. برای ایجاد شکل دلخواه خود را تمیز کنید، برش دهید. اگر می خواهید دقیقاً ناخن های گومز را کپی کنید، پرس های با طول متوسط ​​را با نوک مربع اعمال کنید.

یک پوشش پایه بزنید و بگذارید خشک شود. رنگ نارنجی خود را انتخاب کنید. یک رنگ پاستلی از این روند داشته باشید. دو لایه بمالید و بگذارید خشک شود. ظاهر را با یک تاپ کت با براقیت کامل به پایان برسانید و بگذارید خشک شود.