تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۷
کد خبر : 4727

8 ایده طراحی ناخن شیک تابستانی با طرح توت فرنگی

8 ایده طراحی ناخن شیک تابستانی با طرح توت فرنگی

در حالی که بسیاری از بزرگ‌ترین ترندهای مانیکور تابستان امسال ادامه سبک‌های مینیمالیستی هستند که در سال گذشته دیده‌ایم. ناخن‌های لیموناد توت‌فرنگی که با لاک صورتی و زرد آفتابی و طرح‌های شیرین و شادی‌بخش کمی به نوک انگشتانتان لطافت می‌دهند. ایده های ناخن لیموناد توت فرنگی را ببینید 1. ناخن های مرمر چه برنامه‌های تابستانی

در حالی که بسیاری از بزرگ‌ترین ترندهای مانیکور تابستان امسال ادامه سبک‌های مینیمالیستی هستند که در سال گذشته دیده‌ایم. ناخن‌های لیموناد توت‌فرنگی که با لاک صورتی و زرد آفتابی و طرح‌های شیرین و شادی‌بخش کمی به نوک انگشتانتان لطافت می‌دهند.

ایده های ناخن لیموناد توت فرنگی را ببینید

1. ناخن های مرمر

چه برنامه‌های تابستانی شما شامل پیک‌نیک، مهمانی‌های باغ یا سفر باشد، این مرمر های لیموناد توت‌فرنگی به شما کمک می‌کنند تا با موج‌ها و گل‌های صورتی، زرد، نارنجی و سفید خود، حال و هوای عالی داشته باشید.

2. لیموناد صورتی

با اضافه کردن چند نکته استراتژیک فرانسوی زرد آفتابی، یک مانیکور صورتی کم رنگ ایجاد کنید. ظاهر نرم را با طرح های گل تکمیل کنید تا ظاهر را بیش از پیش جلوه دهید.

3. فرانسوی

با این مانی لیموناد صورتی زیبایی را به ناخن های خود بیاورید. رگه‌های قرمز بافته شده در سراسر این نوک‌های فرانسوی طرح‌ دار به این ترند شیرین تابستانی می‌ افزاید.

4. لبخند توت فرنگی

آیا در جستجوی یک مانی لیموناد توت فرنگی هستید که پر از سرگرمی و خوش بینی باشد؟ این طرح از طریق صورتک های صورتی و زرد روی یک پایه سفید ساده، می تواند گزینه مناسب شما باشد.

5. بادامی

طرح های پیچیده لیمو در برابر پایه ساده و طبیعی گلگون یکی از واقعی ترین تعابیری را که دیده ایم ایجاد می کند.

6. چکیده لیموناد توت فرنگی

با پالت صورتی و نارنجی به ناخن های انتزاعی طراوت تابستانی بدهید. از آنجایی که طراحی مواج مانند این نیازی به یکنواخت بودن ندارد، اگر به هنر ناخن علاقه دارید، گزینه خوبی برای امتحان کردن آن است.

7. سودا لیمو توت فرنگی

این ناخن‌های لیموناد توت‌فرنگی طراحی حباب‌دار و آب‌پاشی شکلی دارند که شما را با طراوت می‌کند.

8. ترکیب و مطابقت

اگر به نظر نمی رسد تصمیم بگیرید که کدام یک را اول امتحان کنید، با اضافه کردن طرحی متفاوت بر روی هر یک از ناخن های خود شروع کنید. این مانی بی‌وقفه امواج، گل‌های کوچک و نکات فرانسوی را برای یک لحظه تابستانی مفرح گرد هم می‌آورد.

برچسب ها :

ناموجود