تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر : 4065

7 مدل مو کوتاه سبک باب جذاب و شگقت انگیز 1402

7 مدل مو کوتاه سبک باب جذاب و شگقت انگیز 1402

بسیاری از ما لحظاتی را سپری کرده‌ایم که می‌خواستیم به یک «مدل باب» تبدیل شویم. و دلیل خوبی دارد: باب‌ها فوق‌العاده شیک هستند و برای کسانی که می‌خواهند اعتماد به نفس داشته باشند، آنها را به مدل موی عالی تبدیل می‌کند. با این حال، در سال 2023، به این سادگی نیست که از یک استایلیست

بسیاری از ما لحظاتی را سپری کرده‌ایم که می‌خواستیم به یک «مدل باب» تبدیل شویم. و دلیل خوبی دارد: باب‌ها فوق‌العاده شیک هستند و برای کسانی که می‌خواهند اعتماد به نفس داشته باشند، آنها را به مدل موی عالی تبدیل می‌کند. با این حال، در سال 2023، به این سادگی نیست که از یک استایلیست یک باب ساده بخواهید. شما گزینه‌هایی دارید، از باب‌های ایتالیایی، باب‌های بافته شده و …

از آنجایی که واقعاً هیچ باب یک اندازه وجود ندارد، ما از آرایشگرهای حرفه ای کلاریس روبنشتاین و آدام رید خواستیم تا گزینه های مختلف از جمله نحوه برش و نگهداری آنها را توضیح دهند. قبل از اینکه رشته های خود را در بالای استخوان ترقوه قرار دهید، همه چیزهایی که باید بدانید را بخوانید.

مدل های جدید کوتاهی مو به سبک باب

1. باب نامتقارن

یک باب نامتقارن دارای شکل گرد است که یک طرف آن کوتاه تر از طرف دیگر است. به شکل هلالی رو به پایین در اطراف سر و ظاهری منحصر به فرد و تند ایجاد می کند. رید می‌گوید: معمولاً «سمت کوتاه‌تر روی طرح کلی سنگین‌تر می‌شود، اما با استفاده از برش بافت یا تیغ، می‌توانید عدم تقارن را افزایش دهید و به لبه‌ها نرمی اضافه کنید.»

2. باب ایتالیایی

در دنیای مسحور کننده باب ها، یک سبک جذابیت خالص ایتالیایی را تراوش می کنند. این برش دقیقاً زیر چانه و بالای شانه‌ها قرار می‌گیرد، با یک خط سنگین وزن که به حجم و جذابیت اضافه می‌کند. روبنشتاین می‌گوید: «این مدل کمی صورت را در آغوش می‌گیرد و مانند سایر سبک‌های باب، گوشه‌های جلویی بلندتری ندارد».

بهترین قسمت؟ باب ایتالیایی در مقایسه با نمونه‌های کوتاه‌تر خود که نیاز به برش‌های مکرر دارند، به طرز شگفت‌انگیزی کم تعمیر و نگهداری است. روبنشتاین پیشنهاد می کند موهای مرطوب را با یک اسپری حجم و لیفت اسپری کنید، با سشوار خشک کنید، و برای ایجاد فرهای نرم از یک اتو فرکننده  بزرگ استفاده کنید.

3. باب فرانسوی

صحبت از باب بین المللی: شاید باب فرانسوی بهتر با سلیقه شما هماهنگ باشد. روبنشتاین توضیح می‌دهد: «باب فرانسوی پشت گردن را در آغوش می‌گیرد، معمولاً کوتاه‌تر از طول چانه است و می‌توان آن را با یا بدون حاشیه پوشید». برای حفظ طول متمایز یک باب فرانسوی، تریم های منظم توصیه می شود. هنگامی که این ظاهر را با بافت طبیعی موهای خود حالت می دهید، او به شدت توصیه می کند از کرم خشک استفاده کنید.

4. لوب

رید می‌گوید: لوب، که به عنوان باب بلند نیز شناخته می‌شود، می‌تواند از طریق یک برش کند یا لبه شکسته به دست آید. به طور کلی، لوب درست از روی شانه یا کمی بالاتر از آن می افتد. یکی از مزایای لوب این است که نگهداری از آن در مقایسه با سبک های دیگر نسبتاً آسان است و تطبیق پذیری آن را ارائه می دهد زیرا “شما می توانید آن را صاف، یا مجعد کنید.”

5. باب بافته

در اینجا جای تعجب نیست باب بافته شده، بابی است که با بافته های کوچک طراحی شده است. برای دستیابی به این ظاهر، روبنشتاین توصیه می‌کند که به یک آرایشگر متخصص در تکنیک‌های بافتن مراجعه کنید. هنگامی که قیطان ها در می آیند، حداقل یک ظاهر طراحی شده مورد نیاز است. ماندگاری این مدل به “سرعت رشد موهای شما” بستگی دارد.

6. باب خطی

باب خطی یک برش مدرج است، بنابراین در پشت کوتاهتر و در جلو بلندتر است. رید می‌گوید برای رسیدن به این مدل، پشت خط مو “برش داده می‌شود و ، در حالی که جلوی آن کمی بلندتر و سنگین‌تر می‌شود.” این تکنیک باعث افزایش وزن و حجم می شود و برای کسانی که موهای نازکی دارند ایده آل است.

7. باب لایه ای

رید می‌گوید که یک مدل واضح دیگر، یک باب لایه‌ای است که “به سادگی یک باب با لایه‌هایی در آن است.” برای دستیابی به یک باب لایه لایه، یک آرایشگر (یا فردی در خانه که با قیچی احساس راحتی می کند) شکل پایه باب را ایجاد می کند و سپس لایه هایی را برای کاهش وزن و اضافه کردن بافت به انتهای آن اضافه می کند. او می‌گوید افزودن لایه‌ها به باب مخصوصاً برای کسانی که موهای نازکی دارند مفید است، زیرا به ایجاد «نرم‌تر و حجم دادن به ظاهر کلی کمک می‌کند».

برچسب ها :

ناموجود