تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر : 3892

10 ایده مدل مو شینیون شیک و لاکچری 2023

10 ایده مدل مو شینیون شیک و لاکچری 2023

در حالی که بسیاری از مدل‌های موی مو لقب «به هم ریخته» را به خود اختصاص می‌دهند، یک مو وجود دارد که کمی عمدی‌تر و پیچیده‌تر است: شینیون.کلمه شینیون از عبارت فرانسوی chignon du cou گرفته شده است که به معنی پشت گردن است. و با چنین سبک شیک و ساده، جای تعجب نیست که

در حالی که بسیاری از مدل‌های موی مو لقب «به هم ریخته» را به خود اختصاص می‌دهند، یک مو وجود دارد که کمی عمدی‌تر و پیچیده‌تر است: شینیون.کلمه شینیون از عبارت فرانسوی chignon du cou گرفته شده است که به معنی پشت گردن است. و با چنین سبک شیک و ساده، جای تعجب نیست که این سبک از خیابان های پاریس سرچشمه گرفته است. فرانسوی‌ها مدت‌هاست که به خاطر حس سبک‌شان، به‌ویژه برای توانایی‌شان تحسین می‌شود.

داشتن سبک شینیون ساده است و بسته به اینکه می خواهید نتیجه نهایی چقدر غیر رسمی یا رسمی باشد، می تواند بسیار ظریف باشد. بنابراین مانند همیشه برای مشاوره در مورد تسلط بر شینیون در انواع موها و طول ها به متخصصان مراجعه کردیم.

مدل های مو شینیون جذاب و ترند سال

شینیون کلاسیک کوتاه

همانطور که در بالا در Zendaya مشاهده شد، یک شینیون باید کمی بیشتر از موهای شما (در صورت نیاز) نیاز داشته باشد. Mallett ایجاد این مدل را به عنوان سنجاق کردن مو به گره در پشت گردن یا پشت سر توصیف می کند. او همچنین استفاده از پین های شینیون را برای محکم کردن انتهای آن توصیه می کند.

چتری های شل

شینیونی که ریحانا آن را در استایل خو جا داده است ، مدل موی مناسبی برای صبح‌هایی است که فقط وقت دارید تا قسمت بسیار کوچکی از موهای خود را حالت دهید، مانند چتری‌هایتان. چتری یا چند تکه از جلوی موهایتان را رها کنید و بقیه موهایتان را به صورت یک کش کم بکشید. چتری‌هایتان را شل کنید تا محصول تمام‌شده‌ای داشته باشید که به نظر می‌رسد با اولین زنگ هشدار از خواب بیدار شده‌اید.

سبک پشت صاف

برای ظاهری رسمی‌تر، این شینیون با پشت صاف را امتحان کنید، مانند آنچه در لیلی آلدریج می‌بینید. قبل از اینکه شینیون را در پشت گردن خود بسازید، از یک شانه استفاده کنید تا موهای خود را محکم به عقب بکشید.

شنیون میکرو

موی کوتاه؟ مشکلی نیست حتی آنهایی که تارهای کوتاه‌تری دارند، می‌توانند با کشیدن طول موهایشان در یک موی کوچک در پشت گردن، این حالت کم پشت و همیشگی را ثبت کنند. استفاده از سنجاق های بابی برای سنجاق موهای سرگردان به پشت می تواند به براق ماندن آن کمک کند.

شینیون کناری

ما می توانیم مانند جنیفر لارنس از این نان کم ارتفاع و کنار نشسته کپی کنیم. باز کردن موهایتان در سمت مقابل که موی روی آن نشسته است، ظاهری متعادل‌تر به آن می‌دهد.

روبان

ضریب ظرافت شینیون خود را با قرار دادن روبان درون آن افزایش دهید. به سادگی یک تکه روبان را به موهای خود ببافید، قبل از اینکه یک بافته را در یک موی گره دار بپیچید، یا چندین پاپیون کوچک در اطراف سطح آرایش خود اضافه کنید، مانند کاری که اشلی گراهام انجام داد.

نوار کناری

جسیکا آلبا با اضافه کردن یک بافته به قسمتی از مو، قبل از اینکه آن را در موی کم پشت قرار دهد، به شینیون پاپ اضافه می‌دهد. اگر می‌خواهید خودتان این ظاهر را انجام دهید، نیکول توصیه می‌کند که خود را با یک آینه سه طرفه یا یک آینه جلو و عقب بچینید تا بتوانید پشت سر خود را برای استایل بهینه ببینید.

بافت دار

برای کسانی که موهای نازک دارند، Mallett ایجاد بافت برای شینیون قوی تر را توصیه می کند. قبل از یک ظاهر طراحی، Mallett با Volume Powder که ساخته است، بافت و حجم ایجاد می کند. همانطور که در کیت هادسون دیده می شود، این امکان حرکت بیشتر در مو را فراهم می کند.

دستمال سر

اگر هنگام حالت دادن به شینیون خود با ریزش مو یا لایه های کوتاه تر مو مواجه هستید، به اضافه کردن یک هدبند فکر کنید. اکسسوری این قطعات غیرهمکار را مهار می کند و همچنان به شینیون اجازه می دهد تا از بین آنها بدرخشد.

ماکرو شینیون

اگر موهای بلند دارید (یا اکستنشن های دستی)، یک شینیون بسیار بزرگ جذابیت بیشتری به شما می دهد. اگر قفل‌های کوتاه‌تری دارید، می‌توانید از یک جوراب برای درآوردن این ظاهر استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود