تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۲۶
کد خبر : 3925

30 مدل موی باب کوتاه شیک و لاکچری آپدیت 1403

30 مدل موی باب کوتاه شیک و لاکچری آپدیت 1403

مدل موی باب، یک مدل موی کوتاه با طول متوسط ​​است که نیاز به کوتاه کردن موها مستقیماً تا چانه یا فک و خم کردن نوک‌ها دارد. مدل موی باب کوتاه یکی از مدل موهای پرطرفدار در میان همه سنین است. حتی اگر موهای کم پشتی داشته باشید می توانید با فر کردن یا کرلی

مدل موی باب، یک مدل موی کوتاه با طول متوسط ​​است که نیاز به کوتاه کردن موها مستقیماً تا چانه یا فک و خم کردن نوک‌ها دارد. مدل موی باب کوتاه یکی از مدل موهای پرطرفدار در میان همه سنین است.

حتی اگر موهای کم پشتی داشته باشید می توانید با فر کردن یا کرلی کردن موهایتان از این مدل مو لذت ببرید. مدل موی باب کوتاه می‌ تواند نامرتب و پریشان یا مرتب و صاف آرایش شود. از مدل موی باب کوتاه استفاده کنید و یک استایل جدید و متفاوت برای خود داشته باشید.

مدل های موی باب کوتاه در طرح های مختلف

مدل باب لیر

مدل موی باب لیر به صورت برش های لایه لایه است و شما می توانید کوتاه یا بلندتر بودن آن را به دلخواه انتخاب کنبد. برای کسانی که مدل مو کوتاه دوست دارند و موهای آنها کم پشت است این مدل بهترین گزینه می باشد.

مدل موی باب لیر

موی باب زاویه دار

در این مدل موی باب برش هایی بلند تا روی شانه ها یا کمی پایین تر از شانه در دو طرف صورت انجام می گیرد که یک مدل جذاب برای خانم های جوان می باشد.

مدل موی باب زاویه دار 1

مدل موی باب زاویه دار 2

مـدل باب لایه لایه

در این مدل موی باب، موها به صورت لایه‌های کوتاه و بلند، کوتاه می‌شوند. یکی از دلایل محبوبیت این مدل مـوی باب این است که شما می‌توانید قد موهای خود را به هر اندازه که می‌خواهید کوتاه کنید همچنین حجم موهایتان بیشتر دیده می شود.

مدل موی باب لایه لایه

موی باب کلاسیک

کاملاً متفاوت از سایر مدل های مو باب است. بنابراین، باب کلاسیک چیست؟ مدل موی باب کلاسیک مدل موی بابی است که طول همه طرف آن یکسان است و کمی بالاتر از چانه است. انتهای آن کمی تراشیده می شود تا شکلی منحنی برای لبه ها حاصل شود.

مدل موی باب کلاسیک 1

مدل موی باب کلاسیک 2

مدل موی باب کلاسیک 3

باب چتری

خانم‌هایی که دارای پیشانی بلندی هستند می‌توانند از مدل موی باب با چتری استفاده کنند. این مدل مو در تمام کشور‌ها محبوب است و اکثر سلبریتی‌های جوان از این مدل موی زنانه استفاده می‌کنند.

مدل موی باب چتری 1

مدل موی باب چتری 3

موی نامتقارن باب

در مدل موی باب نامتقارن برای افزایش حجم مو در یک سمت برش‌های کوتاه و بلند ایجاد می‌کند و سمت دیگر کوتاه است. در این مدل موی باب لایه‌های پف‌دار پشت مو و لایه‌های خرد و زاویه‌دار جلوی مو ظاهری مدرن و جذاب ایجاد می‌کنند.

مدل موی باب نا متقارن

مدل باب فرانسوی

در این مدل مو برش از پشت تا جلوی صورت همگی به یک اندازه می باشد و حالت مو و رنگ مناسب زیبایی این مدل را دوچندان می کند.

مدل موی باب فرانسوی 1

مدل موی باب فرانسوی 2

مدل موی باب فانتزی 1

مدل موی باب فانتزی 2

مدل موی باب صورت بیضی 1

مدل موی باب صورت بیضی 2

مدل موی باب دخترانه 1

مدل موی باب دخترانه 2

مدل موی باب زنانه 1

مدل موی باب زنانه 2

مدل موی باب صورت گرد 1

مدل موی باب صورت گرد 2

مدل موی باب صورت کشیده 1

مدل موی باب صورت کشیده 2

مدل موی باب متوسط 1

مدل موی باب صورت کشیده 2

مدل موی باب کره ای 1

مدل موی باب کره ای 1

مدل موی باب کوتاه # فرانسوی # زاویه دار # کلاسیک # فانتزی # بیضی # چتری # دخترانه # لیر # زنانه # صورت کشیده # صورت گرد # متوسط # کره ای #

برچسب ها :

ناموجود