تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 3666

5 مدل ابرو برای صورت گرد شیک و جذاب 1402

5 مدل ابرو برای صورت گرد شیک و جذاب 1402

انتخاب مدل ابرو مناسب برای صورت های گرد چهره ی افراد با صورت های گرد را جذاب تر می کند. اگر شما صورتی گردی دارید بهتر است که ابروها را به صورت زاویه دار تند و ملایم و یا به شکل S مرتب کنید. ازآنجایی‌که صورت‌های گرد طول و عرض تقریباً یکسانی دارند، باید ابرویی

انتخاب مدل ابرو مناسب برای صورت های گرد چهره ی افراد با صورت های گرد را جذاب تر می کند. اگر شما صورتی گردی دارید بهتر است که ابروها را به صورت زاویه دار تند و ملایم و یا به شکل S مرتب کنید.

ازآنجایی‌که صورت‌های گرد طول و عرض تقریباً یکسانی دارند، باید ابرویی انتخاب شود که صورت را کشیده‌تر نشان دهد. مدل ابروی هشتی مناسب‌ترین مدل ابرو برای این نوع صورت‌ها است.

اگر صورت‌تان گرد استت نباید ابروهای‌تان را نازک یا گرد کنید. بلکه باید ابروهای ضخیم، تیز و کمانی داشته باشیداین حالت تیزی کمان ابرو، صورت شما را متعادل می‌کند و باعث می‌شود چهره‌تان زاویه‌دار، بلندتر و تیزتر به نظر برسد.

مدل اول ابرو برای صورت گرد

ابرو مناسب صورت گرد

افرادی که صورتی گرد دارند طول پیشانی و چانه شان هم اندازه است. به علاوه صورت شان گرد است یعنی هیچ زاویه در آن دیده نمی شود. برای این فرم صورت ابروها باید حالتی عمودی یعنی قوسی زیاد داشته باشند. در این حالت قوس ها صورت را کشیده تر نشان داده و کمی از گردی آن می کاهد. به علاوه، از گذاشتن ابروهای خیلی باریک خودداری کنید، زیرا با ابروهای قوس دار هماهنگی ندارد.

مدل شماره سه

ابرو پهن برای صورت گرد

ابرو شیک و جذاب صورت گرد

برای پیدا کردن نقطه شروع ابرو یک براش آرایشی را کنج بینی قرار دهید به نحوی که قسمت دیگر براش از گوشه داخلی چشم بگذرد. محل تقاطع براش با ابرو را نقطه شروع در نظر بگیرید. برای پیدا کردن نقطه شروع قوس براش را از گوشه بینی بگیرید و از درست از وسط چشم آن را رد کنید محل تقاطع براش و ابرو را به عنوان نقطه شروع قوس ابرو در نظر بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود