تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۲۸
کد خبر : 4652

8 ایده مانیکور نقره ای شیک برای تابستان 1402

8 ایده مانیکور نقره ای شیک برای تابستان 1402

در حالی که طلا معمولاً برتری دارد، نقره اخیراً به ویژه در زیبایی لحظه ای او را پشت سر گذاشته است. مانیکور نقره ای، به ویژه، فیدهای اجتماعی ما را اشغال کرده است. نکته زیبا در مورد نقره این است که عملاً با همه چیز خنثی می شود، بنابراین لازم نیست نگران برخورد ناخن های

در حالی که طلا معمولاً برتری دارد، نقره اخیراً به ویژه در زیبایی لحظه ای او را پشت سر گذاشته است. مانیکور نقره ای، به ویژه، فیدهای اجتماعی ما را اشغال کرده است. نکته زیبا در مورد نقره این است که عملاً با همه چیز خنثی می شود، بنابراین لازم نیست نگران برخورد ناخن های خود با لباس های خود باشید.

یکی دیگر از مزایای این مانیکور ها نقره ای این است که تنوع زیادی در ناخن های نقره ای وجود دارد. از یک روکش ساده لاک نقره ای تا یک مانی فرانسوی کروم نقره ای.

این 8 ایده ناخن نقره ای جذاب و شیک را ببینید

1. فرنچ فرانسوی

با مانی فرنچ خود به شكل استيلتو و نوك های نقره ای درخشان ظاهری جدید ببخشيد. نتیجه، برداشتی فوق العاده از براق و جذاب در طراحی کلاسیک است.

2. شیمر محض

اگر به دنبال یک مانیکور نقره ای ظریف تر هستید، این را امتحان کنید. لاک کروم نقره ای را روی نوک خود بمالید و با برچسب های ناخن طلایی رنگ و براق روی آن ها بپوشانید.

3. آینه ای

این مانیکور همه چیز در مورد درخشش بالا است. و خوشبختانه، دستیابی به این ظاهر انعکاسی آسان است زیرا با استفاده از برچسب های ناخن از مجموعه کروم به دست آمده است.

4. قلب صورتی

قلب‌های صورتی تند واقعاً روی پس‌زمینه‌ی براق نقره‌ای عالی ظاهر می‌شوند، و این ظاهر کاملاً امکان‌پذیر است که در خانه خودتان آن را انجام دهید.

5. درخشش نقره ای

این مانیکور برای موقعیت های خاص مناسب است. به لطف جلای زرق و برق درشت، احساس شادی بیشتری می کنید.

6. رگه نقره ای

در مورد یک نگاه برنده صحبت کنید! این مانی دارای ترندهای شیک بسیاری است مانند مروارید، نقره، نوک فرانسوی و روکش های مخملی.

7. رنگین کمان

این طراحی مانیکور شیک ثابت می کند که نقره نیز می تواند نقطه شروع باشد. رنگین کمان انتزاعی را رنگ کنید، پروانه ها را اضافه کنید و ظاهری فوق العاده منحصر به فرد خواهید داشت.

8. چند رنگ

عاشق یک مانیکور چند رنگ سرگرم کننده هستید؟ پس این برداشت پر جنب و جوش را از روند نقره ای امتحان کنید. پولیش نقره‌ای خود را با چند رنگ دیگر ترکیب کنید تا طرحی متفاوت و شیک داشته باشید که خیلی هم عالی است.

برچسب ها :

ناموجود