کیم کارداشیان سه شنبه شب، 20 ژوئن هنگام شرکت در اولین نمایش لویی ویتون فارل ویلیامز در پاریس، در حال آواز خواندن و رقصیدن برای همسر سابقش، کانیه وست، و آهنگ موفق جی زی به نام “Ni**** in Paris” ضبط شده است . ستاره رئالیتی و تاجر 42 ساله، ویدئویی از خود را در استوری اینستاگرامش بازنشر کرده است.

ویئوهای بیشتری که او به اشتراک گذاشت نشان می‌دهد که او با فارل پس از معرفی اولین مجموعه‌اش با خانه مد فرانسوی، عکس گرفته است. برنده 50 ساله گرمی، پس از مرگ ویرجیل آبلو در نوامبر 2022، به عنوان مدیر خلاقیت مردانه لویی ویتون را مدیریت کرد. ستاره های زیادی از جمله بیانسه، جی زی، زندایا، نائومی کمپبل و غیره در این مراسم شرکت کردند.

 

اگرچه کیم و کانیه طلاق تلخی را پشت سر گذاشتند که باعث شد کانیه اولین دوست پسر جدی کیم پس از جدایی آنها، پیت دیویدسون را مورد آزار و اذیت قرار دهد و خانواده کارداشیان را علناً مورد ضرب و شتم قرار دهد. کیم همیشه از پدر چهار فرزندش حمایت کرده است. به عنوان مثال، در نوامبر 2022، او یک ویدیوی اینستاگرامی از یک شیکاگوی 5 ساله و یک Psalm 4 ساله را به اشتراک گذاشت که آهنگ 2022 کانیه، “True Love” را در حالی که در عقب ماشینشان بودند می خوانند.

وقتی Psalm کلمات را با هم مخلوط کرد، شیکاگو مطمئن شد که او را تصحیح می کند. روز سه شنبه همان شب برنامه فارل تایم مصاحبه ای را با کیم منتشر کرد که در آن او به این فکر می کرد که آیا درست کانیه 46 ساله در مورد اجتماعی فرزندانشان استرس داشته باشد یا نه. استفاده از رسانه ها این مکالمه زمانی شروع شد که او درباره ویدیویی که پست کرده بود و سپس حذف کرد. از فرزند ارشد خود و کانیه، نورث 10 ساله، صحبت می‌کرد که با اشعار یک آهنگ آیس اسپایس همگام‌سازی می‌کرد.