صرف نظر از زمان و مکان، یک چیز وجود دارد که ریحانا هرگز به هم نمی ریزد. جذابیت، مو و استایل بی عیب و نقص او. خوب، این در واقع سه چیز متفاوت است، اما این ریحانا است دیگه!

ریحانا در 20 ژوئن در پاریس برای نشستن در ردیف اول در اولین نمایشگاه مردانه لویی ویتون فارل برای کلکسیون بهار 2024 این برند مطرح شد و به جرات می توان گفت که او در حین انجام این کار بی عیب به نظر می رسید.

بنیانگذار زیبایی فنتی یک چهره کامل از محصولات خود را پوشیده بود. بادگالریری که توسط پریسیلا اونو مشهور نقاشی شده بود، یک چشم گربه‌ای کوچک اما واضح داشت که چشم‌های سبز فندقی عمیق او را اغراق‌ آمیز می‌کرد و با یک سایه چشم طبیعی تیره، روکش لعاب کرومی، و گوشه داخلی درخشان، ظاهر را تکمیل کرده بود.

با این حال، چشم‌های همه آنقدر به چشمان او نبود که به چهره‌ی لب‌ آلودش بود. لب‌های او با قهوه‌ای پررنگ پوشیده شده بود که ظاهری حجیم‌تر به آن‌ها می‌بخشید، و سایه عمیق در مرکز در استایل او محو می‌ شد تا زمانی که به صورتی با رنگ طبیعی تبدیل شد. ترکیب لب های براق چشم نوازتر شد مطابق با پوشش درخشان بالای پلک های او. او جدیدترین سلبریتی است که خط لب عمیق گوتی را پذیرفته است . مگان تی استالیون و جی تی از City Girls اخیراً ظاهری مشابه داشتند و حاضران را به این باور رساند که این روند برای تابستان امسال باقی مانده است.

در مورد مو، ظاهر ریحانا گواه محکمی بود که قسمت کناری آن هرگز از مد نمی افتد. طرح‌ریزی شده توسط همکارانش یوسف و نافیا وایت، رگه‌های بلند به سمت راست او کشیده شده بود، کمی کنار صورتش را پوشانده بود و رگه‌های قهوه‌ای روشن را در یال قهوه‌ای تیره‌اش نشان می‌داد.

البته، برای نشستن در ردیف اول در Louis Vuitton، باید به بخش نگاه کنید. و نگاه کنید این قسمت همان کاری است که او انجام داده است. او ظاهر خود را با گوشواره‌های حلقه‌ای نقره‌ای بزرگ، لایه‌هایی از گردن‌ بندهای الماس، و یک چوکر الهام‌گرفته از ساعت مچی که با الماس‌های بیشتری تزئین شده بود، به پایان رسانده بود. در کنار سایر بازیگران کیم کارداشیان، نائومی کمپبل، بیانسه و زندایا هم حضور داشتند.