تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۳۶
کد خبر : 5852

همه در تابستان امسال مانیکور فرانسوی خاموش را می خواهند

همه در تابستان امسال مانیکور فرانسوی خاموش را می خواهند

مانیکور فرانسوی مانند چتری های هنر ناخن است هم در میان محبوبیت و هم از بین نمی رود، اما به نظر می رسد که یک نسخه جدید همیشه مد است. آخرین روند به “مانیکور فرانسوی خاموش” نیز شناخته می شود. هر چه می خواهید اسمش را بگذارید، غیرقابل انکار شیک و ظریف است. مانیکور فرانسوی

مانیکور فرانسوی مانند چتری های هنر ناخن است هم در میان محبوبیت و هم از بین نمی رود، اما به نظر می رسد که یک نسخه جدید همیشه مد است. آخرین روند به “مانیکور فرانسوی خاموش” نیز شناخته می شود. هر چه می خواهید اسمش را بگذارید، غیرقابل انکار شیک و ظریف است.

مانیکور فرانسوی خاموش چیست؟

مانیکور فرانسوی خاموش، پیچشی بر مانیکور کلاسیک فرانسوی است، که ترکیبی یکپارچه از هر دو رنگ متضاد را ایجاد می‌کند تا «خاموش» به نظر برسد.

از آنجایی که خطوط ظریف هستند، یک چرخش برجسته را بر روی یک فرانسوی کلاسیک قرار می دهد. شما یا از یک روکش یا رنگ برای ایجاد یک ترکیب استفاده می‌کنید، یا رنگ‌ها در سایه بسیار نزدیک به یکدیگر هستند، بنابراین ناخن های شما جلوه‌ای یکنواخت خواهد داشت.

اگرچه مانیکورهای فرانسوی خاموش یکی از جدیدترین مانیکورهایی هستند این سبکی است که سال‌ها از قبل از دهه 80 استفاده می‌شده است. یکی دیگر از زیبایی‌شناسی محبوب که هنوز هم قوی است. این ظاهر مرسوم است، زیرا به فرانسوی کلاسیک حسی مدرن می‌دهد و واقعاً به آن ظاهر صیقلی و سختی که همه ما در ماه‌های گرم تابستان انتخاب می‌کنیم، متصل می‌شود.

مانیکور فرانسوی خاموش از مانیکور فرانسوی وانیلی اخیر ناشی می شود که ظاهری نرم و ترکیبی مشابه دارد. این بهترین بخش در مورد طراحی ناخن است. این یک بوم خالی برای کاوش خلاقیت است و فضای زیادی برای به روز رسانی کلاسیک هایی که همه ما می شناسیم و دوست داریم باقی می گذارد.

چطور مانیکور فرانسوی خاموش داشته باشیم؟

یکی دیگر از مزایای مانیکور فرانسوی خاموش، همه کاره بودن آن است. درست مانند مانوی فرانسوی کلاسیک، ناخن‌های خوب آماده‌شده کلید دستیابی به این ظاهر هستند. با تمیز کردن صحیح ناخن ها و پاک کردن لاک ناخن قدیمی با لاک پاک کن های بدون استون شروع کنید.

هنگامی که ناخن‌های شما آماده شد، یک پوشش پایه روی آن بمالید تا از لک یا زرد شدن ناخن‌ها جلوگیری کنید، مانیکور شما دوام بیشتری داشته باشد و از خرد شدن لاک ناخن جلوگیری کنید.

برای رسیدن به یک مانیکور فرانسوی خاموش، یک رنگ خنثی محض را برای رنگ پایه انتخاب کنید. به عنوان رنگ پایه و سایه کمی سفید بسته به مهارت‌های خود، می‌توانید از قلم مو یا نوار طراحی فرانسوی برای رنگ آمیزی نوک ناخن استفاده کنید. همیشه مطمئن شوید که برای یک روکش بدون درز بین کت ها زمان بگذارید.

مانند هر مانیکور دیگری، قبل از اینکه به کارهای روزانه خود بازگردید، زمان بگذارید تا ناخن‌هایتان کاملا خشک شوند.

برچسب ها :

ناموجود