ما نمی دانیم که شکیرا عاشق ورزش است یا خیر. اگرچه از زمانی که او شریک جرارد پیکه بود طرفدار بارسلونا شد و اغلب در بازی ها دیده می شد، اما به نظر می رسد پس از جدایی آنها این ورزش برای این خواننده کلمبیایی فراموش شده است.

در حال حاضر، این خواننده پای ثابت در انواع دیگر رویدادهای ورزشی است. در طول پلی آف NBA، او را می توان در میامی دید که از هیت، تیم شهری که در حال حاضر در آن زندگی می کند، حمایت می کند. و جایی که جیمی باتلر بازی می کند، بازیکنی که اخیراً با او در ارتباط است.

او همچنین در سال جاری چندین بار در پیست های مختلف فرمول 1 بوده است تا در کنار لوئیس همیلتون، راننده ای باشد که او مرتباً با او دیده می شد.

این هفته، او یک حضور غافلگیرکننده در تاسیسات ویمبلدون لندن داشت. شکیرا به همراه چند تن از دوستانش در حال تماشای بازی کارلوس آلکاراز مقابل دانیل مدودف بود. او خوشحال به نظر می رسید و از تنیس لذت می برد.

بر اساس گزارش ها، شکیرا روز چهارشنبه وارد انگلیس شد و روز پنجشنبه با جیمی باتلر مشغول صرف شام بود، اگرچه بازیکن NBA در زمین مرکزی باشگاه تنیس و کروکت روی چمن آل انگلیس دیده نشد زیرا باید به چین سفر می کرد.

عجیب است که باتلر یکی از طرفداران بی قید و شرط آلکاراز است که چهارشنبه گذشته در بازی یک چهارم نهایی ویمبلدون بین اسپانیایی و هولگر رون از او حمایت می کرد. حالا به نظر می رسد شکیرا هم طرفدار تنیس باز اسپانیایی شده است.