تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر : 5600

6 ایده مانیکور شگفت انگیز با حال هوای تابستان 1402

6 ایده مانیکور شگفت انگیز با حال هوای تابستان 1402

اگر قبلاً سبک‌های تابستانی محبوب مانند شیر بلوبری و ناخن‌های هندوانه را امتحان کرده‌اید، اینها گزینه‌ای سرگرم‌کننده و پرانرژی هستند که می‌توانید در ردیف بعدی طراحی ناخن خود داشته باشید. از نارنجی روشن گرفته تا کروم زرد و طلایی، این روند واضح، پررنگ است و جذاب‌ترین پوشش بازتابنده را دارد. چه در تابستان امسال به

اگر قبلاً سبک‌های تابستانی محبوب مانند شیر بلوبری و ناخن‌های هندوانه را امتحان کرده‌اید، اینها گزینه‌ای سرگرم‌کننده و پرانرژی هستند که می‌توانید در ردیف بعدی طراحی ناخن خود داشته باشید. از نارنجی روشن گرفته تا کروم زرد و طلایی، این روند واضح، پررنگ است و جذاب‌ترین پوشش بازتابنده را دارد.

چه در تابستان امسال به یک تعطیلات در مناطق گرمسیری و یا جای دیگر بروید، این مانیکور بدون توجه به موقعیت، مطمئناً شما را متمایز خواهد کرد. در ادامه 6 مورد از ایده های جذاب مانیکور را برای این فصل گرم ببینید.

1. گل‌های شیاردار

طرح‌های گل‌های شیاردار این ناخن صورتی، نارنجی و زرد را به بهترین ست تابستانی تبدیل کرده است.

2. ناخن های زردآلو کروم

این ناخن‌های کروم زردآلو، نگاه گرم‌تری دارند.

3. مانیکور هلویی

زرق و برق همه چیز را بهتر می کند و این مانیکور هلویی دو رنگ گواه است. با ایجاد یک طرح امبره از سایه خنثی به نارنجی هلویی.

4. آمبره طلاکاری شده

یک مانیکور آمبره ظریف را با چند لاک براق برای تاثیرگذاری بیشتر.

5. لیمو کروم فرانسوی

این مانیکور فرانسوی مدرن واقعاً ما را خوشحال می‌کند. ترکیب نوک‌های زرد پاستلی با روکش فوق‌العاده براق.

6. ناخن های هاله ای

ناخن های هاله ای یکی از داغ ترین ترندهای تابستان امسال است و زیبایی زیادی نسبت به ظاهر آن ها در پالت غروب خورشید خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود