ریحانا جدیدترین سلبریتی است که در چند هفته گذشته از استایل موهای چتری استفاده کرده است. اخیراً، ریحانا در برخی از ظاهرهای پر زرق و برق ظاهر شده است، که معمولاً شامل لباسی با رنگ خنثی همراه با جواهرات خیره کننده و مو و آرایش نمادین است. این ظاهری است که در خدمت زرق و برق رده های بالای دهه 90 است و هیچ نشانه ای از توقف ریحانا وجود ندارد.

این مدل مو دارای بافتی بلند، چتری کناری که صورت را می پوشاند، و موهایی که در پشت گوش و از طرف دیگر روی شانه جمع شده است. چتری‌های پرپشت ریحانا از ویژگی‌های اصلی ظاهر نمادین عالیه هستند.

خوشبختانه، برای دستیابی به ظاهری مشابه، ریحانا لازم نیست سوپراستار باشید. دورسی هنگام ایجاد این استایل به سراغ اسپری رنگ ماوراء طبیعی رفت که تقریباً به عنوان یک درمان مینی کراتینه عمل می کند تا براقیت و درخشندگی را افزایش دهد و در عین حال موخوره را به حداقل برساند.

اکنون، اگر به موهای ریحانا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در واقع یک قسمت واضح نمی بینید در عوض به نظر می رسد که موها به سادگی از کناره پوست سر او جوانه می زنند. دستیابی به این بخش نامرئی متکی به یک رنگ منسجم در سراسر موهای شما است، به همین دلیل است که دورسی از پوشش منسجم روی ریشه های موی ریحانا استفاده کرده است.

 

در نهایت، دورسی از حجم‌دهنده روی موهای بلند ریحانا استفاده کرد تا به موها تراکم و حجم دهد بدون اینکه درخشش آنها را کمرنگ کند.

برای حفظ حجم هنگام بازسازی این مدل مو، مطمئن شوید که موهای خود را با بافتی درخشان و در عین حال براق بیرون آورده و چتری های خود را با اسپری موی مورد علاقه خود در جای خود محکم کنید.