تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰:۴۰
کد خبر : 4569

داغ ترین عکس های سلبریتی های مشهور در این هفته

داغ ترین عکس های سلبریتی های مشهور در این هفته

کاترین مک فی و دیوید فاستر جشن بنیاد قلب از دانا کاروی در بورلی هیلز تقدیر کرد. این رویداد صمیمی بود و اجرای موسیقی توسط دیوید فاستر و کاترین مک فی برگزار شد. دانا کاروی به دلیل تلاش هایش برای افزایش آگاهی در مورد بیماری های قلبی و ترویج تشخیص زودهنگام و پیشگیری با به

کاترین مک فی و دیوید فاستر

جشن بنیاد قلب از دانا کاروی در بورلی هیلز تقدیر کرد. این رویداد صمیمی بود و اجرای موسیقی توسط دیوید فاستر و کاترین مک فی برگزار شد. دانا کاروی به دلیل تلاش هایش برای افزایش آگاهی در مورد بیماری های قلبی و ترویج تشخیص زودهنگام و پیشگیری با به اشتراک گذاشتن داستان سلامت قلب خود مورد تجلیل قرار گرفت.

هزاران نفر از افراد مشهور این هفته در همه رویدادهای مختلف در سراسر جهان حضور داشتند. از کاترین مک‌فی و دیوید فاستر گرفته تا نیک کانن با بچه‌هایش، وقتی عکس‌های موجود در گالری را مرور می‌کنید، می‌توانید همه افراد مشهوری را که در این هفته بیرون بودند، ببینید.

 

اشلی سیمپسون راس و ایوان راس


اشلی سیمپسون راس و ایوان راس در شام راه اندازی مجموعه Sugarfina Hollywood در جشن صدمین سالگرد علامت هالیوود در خانه سوشی لئونا

تروور نوآ و پاریس هیلتون

پاریس هیلتون و ترور نوح در شب صمیمی موسیقی و فرهنگ Spotify در Cannes Lions 2023 در ویلا گلدا در 19 ژوئن 2023 در کن، فرانسه شرکت کردند.

تروور نوح و اچ. ای.آر.

تروور نوح و اچ ای آر. در شب صمیمی موسیقی و فرهنگ Spotify در Cannes Lions 2023 در ویلا گلدا در 19 ژوئن 2023 در کن، فرانسه شرکت کنید.

برچسب ها :

ناموجود