لورن سانچز در حالی که در عرشه قایق تفریحی 500 میلیون دلاری نامزدش جف بزوس در روز شنبه، 17 ژوئن، در اشعه های آفتاب شیرین غوطه ور شد. این روزنامه نگار 53 ساله، از هوای زیبا در پورتوفینو، ایتالیا لذت برد، در حالی که چند سلفی خاص در کشتی گرفت. او در حال سرگرمی و ژست های خیره کننده در عکس های جدید دیده می شود.

لورن در حالی که در عرشه کشتی بود با لبخندی بزرگ به نظر می رسید و برای گرفتن سلفی ژست می گرفت. . او یک تاپ بیکینی ریز و مربعی و پایین‌های همسان به تن داشت. این روزنامه نگار همچنین یک عینک آفتابی بزرگ بر روی چشمان خود داشت. در برخی از عکس‌ها، او دامن مشکی شفافی را پوشیده بود که از روی قایق به کناره عرشه نگاه می‌کرد.

 

عکس‌های لورن که روی عرشه سلفی می‌گرفت، تقریباً یک ماه پس از گزارشی مبنی بر اینکه نامزدی او و بنیانگذار 59 ساله آمازون گزارش شد، منتشر شد. ، آنها پس از پنج سال آشنایی نامزد کرده بوند. مجری سابق تلویزیون با یک حلقه الماس بزرگ 20 قیراطی روی انگشتش دیده شد. در حالی که او و جف به طور علنی نامزدی خود را اعلام نکرده اند، گزارش شده است که میلیاردر معروف از لورن این سوال را مطرح کرده است.

از زمانی که گزارش شد که این زوج نامزد کرده اند، لورن و جف از یک سفر عاشقانه در اطراف سواحل ایتالیا لذت می برند. در اوایل سفر دیده شد که او با فرزندانش ارتباط برقرار می کند.

در حالی که لورن و جف دو سال است که به طور علنی با هم قرار می گذارند، این زوج به ندرت در مورد رابطه خود به طور علنی صحبت می کنند. مجری سابق در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال در ژانویه درباره زندگی خانگی خود صحبت کرد، از جمله واقعیتی که ممکن است برخی از مردم درباره موسس آمازون ندانند. او همیشه مرا می خنداند. او می تواند احمق باشد. او بسیار خوشحال است، او هر روز به من الهام می بخشد، او هر روز از من انسان بهتری می سازد. او دوست داشتنی ترین انسانی است که من می شناسم.»