تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۱
کد خبر : 7602

جی جی حدید پیام شیرینی را برای دوست جادویی اش منتشر می‌ کند

جی جی حدید پیام شیرینی را برای دوست جادویی اش منتشر می‌ کند

جی جی حدید در جشن تولد 36 سالگی دوستش بلیک لایولی عشق زیادی را به او نشان داد! جی جی در استوری اینستاگرام عکسی از این دو را به اشتراک گذاشت که ظاهراً در آشپزخانه بلیک بودند، و جی جی با لیوانی نوشیدنی می خورد. جی جی روی عکس از طریق استوری اینستاگرامش نوشت: ”

جی جی حدید در جشن تولد 36 سالگی دوستش بلیک لایولی عشق زیادی را به او نشان داد! جی جی در استوری اینستاگرام عکسی از این دو را به اشتراک گذاشت که ظاهراً در آشپزخانه بلیک بودند، و جی جی با لیوانی نوشیدنی می خورد.

جی جی روی عکس از طریق استوری اینستاگرامش نوشت: ” شما یک دوست و مادر جادویی هستید، گرم، شوخ، متفکر، با استعداد!” او همچنین گفت.

او از همه چیزهای خوب مانند پاشیدن رنگین کمان و کره و خامه بوربن ساخته شده است و سالاد خرچنگ. جی جی در پیام خنده دار و شیرین خود ادامه داد. “از شما خواهر نمونه متشکرم. با آرزوی بهترین سال برای شما تو میدونی بلیک!»

بلیک این عکس زیبا را بازنشر کرد و فاش کرد که این عکس قبل از اولین نوزادش نبود، بلکه در واقع سومین فرزند او بود (همانطور که فقط بهترین ها انجام می دهند).

او قبل از انجام یک شوخی زیبا در مورد “همسرایی” با حدید گفت: “این قبل از کودک شماره 3 برای من و شماره 1 برای شما بود.” «همدستی با شما، چه قبول دارید که فرزندانم را بزرگ کنم یا نه، یکی از بزرگترین لذت های زندگی من است. دوستت دارم، مامان، خواهر، دوست،» بلیک این متن را با اشاره به دختر جی جی که اکنون تقریباً 3 سال دارد، نوشت.

بلیک و جیجی تقریباً یک دهه است که با هم دوست هستند و ظاهراً سال‌ ها پیش از طریق تیلور سوئیفت، بهترین دوست مشترک، با هم ارتباط داشتند.  در ماه‌ های اخیر، خانم‌ ها از تیلور از طریق جدایی او از جو آلوین حمایت می‌ کردند. در آوریل برای شام با تیلور رفتند. جی جی و بلیک نیز هر دو در کنسرت‌ های او در تور Eras Tour در شهرهای مختلف شرکت کرده‌ اند.

برچسب ها :

ناموجود