از زیبایی شناسی عشوه گری تا ظهور پری دریایی، مروارید ها امسال به روش های بی شماری احیا می شوند. بهترین بخش در مورد ناخن‌ های مرواریدی این است که راه‌ های بی‌ شماری برای انجام آن‌ ها وجود دارد. یک مانیکور کرومی در سایه مرواریدی برای حسی مینیمالیستی تهیه کنید، یا ناخن‌ های خود را با مروارید ها و نگین‌ های سه بعدی بچینید تا واقعاً ظاهری عالی داشته باشید.

ایده های خیره کننده ناخن مرواریدی را ببینید

1. ناخن های مرواریدی فرانسوی

اگر عاشق مانیکور فرانسوی هستید، این ظاهر ساده و در عین حال برجسته دارای طیف وسیعی است. برای رسیدن به این ظاهر، با یک مانیکور فرانسوی ساده شروع کنید، سپس آن را با مروارید های کوچکی که در اطراف ناخن کامل پخش شده اند، به پایان برسانید.

2. ناخن میکرو درخشان

اگر می خواهید همه چیز را با ناخن های مرواریدی خود انجام دهید، این یکی برای شماست. این طرح دارای بدلیجات ریز و همچنین مرواریدهای کوچک برای تولید یک اثر هنری واقعی است. این مانیکور نه تنها دارای جزئیات مروارید و بدلیجات است، بلکه پایه آن صورتی با روکش کروم براق است.

3. وانیل کروم مرواریدی

این مانیکور مرواریدی بر روی مانیکور وانیلی کروم بهترین راه برای ارتقای یک مانیکور ساده به سطح بعدی است. به جای اضافه کردن ظاهر های مروارید، ناخن های شما به معنای واقعی کلمه شبیه مروارید هستند. کافی است یک رنگ پایه خنثی را انتخاب کنید و کروم را در بالا اضافه کنید تا به این ظاهر رویایی برسید.

4. پری دریایی طلایی

اگر این روزها نمی توانید به اندازه کافی حال و هوای پری دریایی داشته باشید، ​​با ظاهری طلا کاری شده از ناخن های صدفی، به لوکس ترین نسخه ممکن آن ارتقاء پیدا کنید.

5. مروارید سه بعدی

یک برداشت خاص از روند ناخن مروارید، این ظاهر انتزاعی سه بعدی است. با این مانیکور مسحورکننده به هر اتاقی قدم بزنید و ما تضمین می کنیم که همه نگاه ها به شما خواهد بود.

6. مروارید پاستلی

پایه سفید، یا پاستلی مناسب، ناخ ن‌های دونات لعاب‌دار همیشه شایع می‌ توانند کیفیت فوق‌ العاده مرواریدی به خود بگیرند. با رنگ پایه انتخابی خود شروع کنید، سپس با یک کت درخشان یا رنگین کمانی برای مانیکور که درست مانند مروارید های مورد علاقه شما می درخشد، تمام کنید.

7. ناخن مرواریدی باربی

این مانیکور صورتی درخشان که دارای ظاهر کمان مرواریدی است. برای رسیدن به آن، یک کت از کت پایه ناخن طبیعی، سپس دو لایه لاک ناخن استفاده کنید. در آخر، روی کمان مروارید چسب بزنید تا شیرین ترین کار را انجام دهید.

8. صدای صدف

این ناخن‌ ها به نظر می‌ رسند که مستقیماً از دریا بیرون آمده‌ اند و تازه از صدف بیرون آمده‌ اند. با شروع با یک مانیکور فرانسوی با پایه طبیعی غنی، این مانیکور زیبا را زنده کنید، سپس خطوط انتزاعی را با یک برس سفید ظریف اضافه کنید تا ظاهری صدفی ایجاد کنید. ظاهر را با یک مروارید پررنگ که به پایه ناخن خود چسبانده اید به پایان برسانید.

9. ناخن های ساحلی

اگر می‌ توانستید انگشتانتان را در اقیانوس فرو کنید و با یک مانیکور تازه و فوق‌ العاده آنها را بیرون بیاورید، این دقیقاً همان چیزی است که ما تصور می‌ کنیم.

10. ناخن های مروارید متالیک

با ترکیب ناخن های رنگین کمانی با ظاهری میکرو مرواریدی سه بعدی، مانیکور فرانسوی کروم خود را به قلمرو مرواریدی ببرید. این ظاهر، ظرافت ساده و زرق و برق جسورانه را تنها با چند انتخاب کلیدی متعادل می کند.