تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر : 5971

10 ایده مدل موی باب کوتاه شیک و جذاب 2023

10 ایده مدل موی باب کوتاه شیک و جذاب 2023

باب مدل موی پرطرفدار سال است. نمونه موردی: افراد مشهوری مانند هیلی بیبر، اما چمبرلین و لوری هاروی همگی از این سبک استفاده کرده‌اند. چرا چنین درخواست گسترده ای؟ خوب، به گفته متخصصان مو، مدیریت این مدل بسیار آسان و فوق العاده جذاب است. ایده های موی باب شیک را مرور کنید باب اسکیمینگ این

باب مدل موی پرطرفدار سال است. نمونه موردی: افراد مشهوری مانند هیلی بیبر، اما چمبرلین و لوری هاروی همگی از این سبک استفاده کرده‌اند. چرا چنین درخواست گسترده ای؟ خوب، به گفته متخصصان مو، مدیریت این مدل بسیار آسان و فوق العاده جذاب است.

ایده های موی باب شیک را مرور کنید

باب اسکیمینگ

این مدل باب به شما این امکان را می‌دهد که ظاهری بی‌دردسر داشته باشید. پیشنهاد می کنیم از اسپری موج و براق کننده استفاده کنید.

بلانت


این مدل موی باب خیره کننده به نظر می رسد، و خوشبختانه، بازسازی آن بسیار آسان است. از اسپری براق کننده و یک اتو صاف برای این ظاهر استفاده کنید.

براق و مستقیم

با این مدل موی باب شیک و صاف نمی توانید اشتباه کنید. حفظ سبک با چند محصول ساده فوق العاده آسان است. برای این استایل براق، از سرم براق کننده استفاده کنید.

باب به طول شانه

اگر کاملاً برای یک باب کلاسیک با طول چانه آماده نیستید، در عوض چیزی مانند باب طول شانه را انتخاب کنید.

طول میانی

در این مدل موی باب برگردانی در انتهای موها  به آن ظاهر شگفت انگیز می‌دهد. و ظاهر شما را به یک دختر جذاب‌تر ارتقا می‌دهد.

لایه های بافت دار

برای ایجاد خمیدگی راحت در موهادر این مدل، از یک اتو فر دو اینچی استفاده کنید تا ظاهری شل تر و بدون فر را ایجاد کنید.

باب نا متقارن

باب براق همه را متقاعد می کند که باید موهایمان را کوتاه کنیم. برای ایجاد این ظاهر نامتقارن، موها را صاف کنید و اتو را کمی به سمت صورت خود در انتها خم کنید تا آن اثر فریم صورت را به دست آورید.

باب برجسته

برای رسیدن به این مدل باب برجسته ، نرم‌کننده را روی موهای مرطوب بمالید و هنگام سشوار کشیدن از یک برس غلتکی بزرگ استفاده کنید.

فریجی

باب چتری‌های در این مدل ظاهری نرم و مطبوع برای ایجاد می‌کند. یک برش ملایم یک سبک عالی. فقط مقداری اسپری بافت را در ریشه موها بمالید تا حجم آن افزایش یابد.

برچسب ها :

ناموجود