تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 6544

10 ایده طراحی ناخن خیره کننده که عاشق آن خواهید شد

10 ایده طراحی ناخن خیره کننده که عاشق آن خواهید شد

براق، صاف، پیچیده، باحال، ساده… اینها تنها تعدادی از کلماتی هستند که می توان برای توصیف این ایده های طراحی ناخن به کار برد. اینها یک جایگزین عالی هستند اگر می خواهید ناخن های معمولی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید! ایده های جذاب طراحی ناخن را مرور کنید 1. ناخن های مشکی

براق، صاف، پیچیده، باحال، ساده… اینها تنها تعدادی از کلماتی هستند که می توان برای توصیف این ایده های طراحی ناخن به کار برد. اینها یک جایگزین عالی هستند اگر می خواهید ناخن های معمولی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید!

ایده های جذاب طراحی ناخن را مرور کنید

1. ناخن های مشکی خیره کننده با تزیینات

این ناخن های دیدنی صورتی ملایم با رنگ مشکی پررنگ برای کنتراست جفت می شوند. گل های رنگارنگ و ظاهر قرمز این ناخن ها را واقعا برجسته می کند.

2. ناخن ها در رنگ های دلپذیر

رنگ‌های قرمز جذاب و ناخن‌ های مشکی فضای عمیق با صورتی یخ زده ترکیب می‌شوند و ظاهری جذاب و شیک ایجاد می‌ کنند.

3. ناخن بادامی مات

این طرح ظاهری خیره کننده ایجاد می کند که معمولاً در بین طراحی های ناخن یافت نمی شود. لمس طلا بر روی انگشتان منتخب، نقطه‌ی جالبی را ایجاد می‌کند.

4. نارنجی تاج

این ناخن های نارنجی با طرحی شیک و روکش صاف و گرد ظریف در نوک انگشتان ظاهری حرفه ای ایجاد می کند که می تواند در هر رنگی تکرار شود.

5. قرمز و مشکی

رنگ قرمز با یک دو انگشت دیگر از هر دست به رنگ مشکی و در انتها به همان جلای پر زرق و برق می رسد.

6. ناخن های کریستال


این ناخن ها ظریف و در عین حال جذاب با بدلیجات هنرمندانه قرار داده شده بر روی انگشتان متناوب هستند.

7. ناخن های آبی

در اینجا با این ناخن های آبی درخشان با تم شکوفه کامل هستند با جزئیات شگفت انگیزی روی انگشتان حلقه حک شده است.

8. ناخن های زیبای زمردی

ناخن های زمرد بادام شکل با کمی یخ زدگی در نوک آن لمس می شود. زرق و برق سفید برخی از آنها را غبار آلود می کند در حالی که سنگ های قیمتی ریز که هنرمندانه چیده شده اند انگشتان حلقه را زیبا می کنند.

9. ناخن استیلتو


این ناخن‌ های استیلتو را که با روکش اکریلیک براق شده‌اند، زیبا می‌کند. جزئیات کوچک بدلیجات روی یک انگشت، فضای کمیاب و برازنده را به شما القا می کند.

10. نقره ای و سیاه با هایلایت

با پایه مشکی، این هایلایت های نقره ای به معنای واقعی کلمه چشم را به خود جلب می کند. رنگ مشکی دوباره خود را در نوک ناخن ها نشان می دهد تا ظاهری جذاب و محفوظ داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود