ناخن های شما سزاوار تفکر هستند. باید لحظه ای از جذابیت های بزرگ باشند، بنابراین درست است که یک مانیکور به همان اندازه سرگرم کننده را تزئین کنید. و خوشبختانه، بسیاری از ایده‌ های ناخن که اخیراً دیده‌ ایم مناسب هستند.

ایده های مانیکور جذاب را مرور کنید

1. مانیکور ساده فرانسوی

شما هرگز نمی توانید با یک مانیکور ساده فرانسوی اشتباه کنید. همیشه شیک، بی عیب و نقص برای هر مناسبت یا لباسی مناسب است.

2. مانیکور مرواریدی

مانیکور فرانسوی یک مدل لباس عروس کلاسیک است. با این حال، می‌ توانید با اضافه کردن نگین‌ های مروارید روی هر ناخن، به این طرح ناخن یک مزیت شیک و عالی بدهید.

3. ناخن های ابر سفید

با این مانیکور ابری حال و هوای رویایی را به دستان خود بیاورید. پایه بژ خاموش تضمین می کند که طرح های ابر سفید کرمی ستاره نمایش هستند.

4. خطوط سفید

اگر یک مانیکور فرانسوی یک دختر عموی هنر معاصر داشته باشد، این طراحی ناخن همان خواهد بود. خطوط سفید درشت در مرکز ناخن تازه، غیر منتظره و چشم نواز هستند.

5. سفید با پایه توت فرنگی

این طرح های چرخشی سفید در برابر پایه توت فرنگی شیری به طرز باور نکردنی چشمگیر به نظر می رسند.

6. مانیکور پری دریایی

مانیکور مرواریدی یک انتخاب ایده آل است. از لاک ناخن برای دستیابی به پایه درخشان استفاده کنید. از آنجا، برچسب های ناخن مروارید سه بعدی را به هر ناخن بزنید.

7. ستاره ای

هر دستی سزاوار یک مانیکور است که آنها را به ستاره نمایش تبدیل کند و این طراحی ناخن دقیقاً این کار را انجام می دهد. ستاره های طلایی روی هر ناخن به این مانیکور جذابیت بیشتری می بخشد.

8. ناخن های درخشان

مانیکور فرانسوی خود را با جایگزین کردن لاک سفید معمولی خود با لاکی مرواریدی، جذاب کنید.

9. ناخن تزئین شده

این زنجیره‌ های نقره‌ ای و مروارید ها به این مانیکور براق جلوه خاصی می‌ دهند. این طراحی ناخن واقعا یک اثر هنری است.

10. مانیکور ترکیبی

راه های زیادی برای ترکیب مجدد مانیکور فرانسوی وجود دارد، در این برداشت طراحی سنتی و دوست داشتنی است. طرح های روی انگشتر و انگشت وسط این ظاهر را به سطح بالاتری می برد.

11. میکرو فرنچ

ساختن این طراحی ناخن بسیار آسان است زمانی که پایه ملایم خود را اعمال کردید، از یک برس ناخن کوچک برای کشیدن روی یک ناخن بسیار نازک استفاده کنید.

12. مانیکور کریستال

در مورد یک طرح سه گانه صحبت کنید. این ناخن ها سه ترند را در یک ترند ترکیب می کند: ناخن فرانسوی سرگرم کننده، رنگین کمانی و کریستالی.