اگرچه کندال جنر می‌تواند از تمام امتیازاتی که نام خانوادگی‌ اش که به او می‌دهد بهره‌مند شود، به نظر نمی‌رسد که کندال جنر با تصویری که باید به جهان ارائه دهد احساس راحتی می کند. او همیشه این تصور را ایجاد کرده است که در تصمیماتی که در طول سال‌ها گرفته، برخلاف جریان خانواده حرکت می‌کند یا، حداقل، به تنهایی آن را پیش می‌برد.

اینفلوئنسر و مدل 27 ساله در مصاحبه ای منتشر شده توسط وال استریت ژورنال اعتراف کرد که احساس می کند “کارداشیان” نیست. او به دور از ادعای رابطه بد با آنها، اعتراف کرده است که “از زمانی که واقعاً جوان بودم، احساس می کردم در خانواده ام جای ندارم”.

او گفت: “من به هیچ وجه برای کاردایان بودن ساخته نشده ام و در آن خوب نیستم. این کار را انجام می دهم و یاد گرفته ام که چگونه آن را انجام دهم.”

مقایسه کندال جنر با کیم کارداشیان

خود کندال جنر خود را با خواهر مشهورتر و سرشناس‌ ترش کیم کارداشیان مقایسه کرده است. او گفت: “کیم حتی گفته است، “من قبلا به کیتسون [یک لباس فروشی معروف] می رفتم تا از من عکس بگیرند. و فکر می کنم او برای این زندگی ساخته شده است.”

اینفلوئنسر اذعان می‌کند که برای او سازگاری با این دنیا بسیار پیچیده‌تر بوده است. تقریباً 20 سال طول کشید تا فکر کنم، “باشه، حدس می‌زنم الان دارم به آن عادت می‌کنم و خوب است، متوجه شدم.

به پدرش نزدیک تر می شود

همچنین لازم به ذکر است که کندال و کایلی هر دو خواهر کیم هستند، اما فقط از نظر مادر. پدر او کیتلین جنر است و نه رابرت کارداشیان، مانند خواهران و برادر بزرگترشان. “من درک می کنم که زیر چتر کارداشیان زندگی می کنم، اما برای من عجیب است، زیرا من از بسیاری جهات شبیه پدرم هستم. به نظر من یک جنر هستم.”

او گفت: «من خود را یکی از خوش‌شانس‌ترین افراد روی کره زمین می‌دانم که می‌توانم زندگی‌ای خوب و ایده آلی را داشته باشم، اما فکر می‌کنم که این برای من بسیار چالش‌برانگیزتر از این است که نباشد.

اشاره او به مشکلات مدیریت فشار شهرت و اضطرابی بود که متحمل شده است. اما او راه هایی برای مقابله پیدا کرده است: درمان، یادداشت روزانه، ورزش، و دور هم جمع شدن با دوستان و خانواده.