ادل، 35 ساله، در جریان کنسرت در لاس وگاس در جمعه شب از طرفدارانش پرسید که آیا برای دیدن بقایای باقی مانده کشتی غرق شده تایتانیک با رفتن به زیردریایی، ریسک می کنند یا نه. این خواننده تنها دو روز پس از اینکه تایید شد که پنج مسافری که برای دیدن کشتی قبلی به زیردریایی تیتان OceanGate رفته بودند، متأسفانه پس از منفجر شدن کشتی‌شان جان باختند، به جمعیت توصیه کرد که پاسخ‌های خود را با نمایش دست‌هایشان به او اطلاع دهند. .

او همچنین از طرفدارانش خواست تا قبل از وقوع اخبار تکان دهنده تایتان، پاسخ هایشان را در نظر بگیرند. «قبل از این هفته، چند نفر، اگر می توانستند، برای دیدن تایتانیک به اعماق اقیانوس می رفتند؟ در ویدیویی که از کنسرت گرفته شده بود به اشتراک گذاشته شده است، او در حالی که پشت پیانو نشسته بود، گفت. پس از مشاهده ظاهراً افراد بیشتری وجود دارند که به جای رفتن، نمی‌روند، او گفت: «ببین، من این را می‌دانستم» و از آنها پرسید که آیا با یک کشتی موشکی به فضا خواهند رفت. باز هم تعداد بیشتری وجود داشت که نمی‌خواستند.

سپس ادل فاش کرد که هیچ کدام را انجام نخواهد داد. “من هیچکدام را انجام نمی دهم، اما فقط به این دلیل که کمی دلسوز هستم. من یک گربه ترسناک هستم، “او با خنده گفت. من حتی سوار ترن هوایی هم نمی شوم. اما همچنین، من واقعاً علاقه ای به اعماق دریا یا فضا ندارم، بنابراین به همین دلیل است. او سپس اضافه کرد که همه آن‌ها را «جالب» می‌بیند و می‌تواند درک کند که چرا افرادی که «علاقه واقعی» به آن چیزها دارند، می‌روند.

اظهارات ادل پس از آن بیان می شود که او قبلاً به تایتانیک یا حداقل فیلم 1997 بر اساس غرق غم انگیز کشتی در سال 1912 ابراز علاقه کرده بود. او یک بار برای سی امین تایتانیک خود مانند شخصیت فیلم رز که توسط کیت وینسلت به تصویر کشیده شده بود لباس پوشید. جشن تولد با تم او در اینستاگرام به اشتراک گذاشت تا عکس‌های سیاه و سفید خود را با لباس‌های پوشیده در مراسم به اشتراک بگذارد که شامل جلیقه نجات نیز می‌شد و تا آنجا که می‌توانست خوشحال به نظر می‌رسید.