شایعات منتشر می شود مبنی بر اینکه ریحانا و A$AP راکی مخفیانه ازدواج کرده اند، زیرا او از خواننده باردار ریحانا به عنوان “همسر” خود یاد کرد. این خواننده رپ در جریان اجرای خود در کنسرت Spotify در جشنواره Cannes Lions 2023 چهارشنبه شب گذشته یکی از آهنگ های خود را به ریحانا تقدیم کرد.

“من می خواهم این آهنگ را به همسر زیبام در اینجا حضور دارد تقدیم کنم!” راکی برای جمعیت فریاد زد. در آن لحظه دوربین به سمت هنرمند می رود که از قسمت VIP لبخند زد. بله او ریحانا بود.

طرفداران ازدواج مخفیانه را شایعه می کنند

بیانیه هنرمند ‘1 Train’ توجه طرفداران را به خود جلب کرد و شروع به حدس و گمان کردند که آیا این زوج مخفیانه ازدواج کرده اند. “پس ASAP و ریحانا ازدواج کردند؟” یکی از طرفداران پس از دیدن اتفاقات توییت کرد.

“صبر کنید، ریحانا و A$AP راکی ممکن است ازدواج کنند؟ و او به ما نگفت؟” نفر دوم نوشت : «احساس می‌کنم ریحانا و آسپ در خلوت با هم ازدواج کرده‌اند. یکی از کاربران توییتر پرسید: “آیا شما ازدواج کرده اید یا نه؟؟؟؟”، در حالی که یکی دیگر اظهار داشت: “به احتمال زیاد قبلا ازدواج کرده اید.” اما در حال حاضر چیزی بیشتر از این مشخص نیست و نه راکی و نه ریحانا و همچنین نمایندگان آنها چیزی در این مورد نگفته اند.

این اولین بار نیست که راکی 34 ساله و ریحانا با نام اصلی رابین فنتی به گمانه زنی های ازدواج دامن می زنند. در ماه می امسال، این خواننده 35 ساله، عکس های این دو را در Met Gala 2023 به اشتراک گذاشت.
او یک لباس کاملا سفید والنتینو پوشیده بود که شکم باردارش را نشان می داد، در حالی که او یک ژاکت گوچی و کت و شلوار جین پوشیده بود. او در زیر پست خود نوشت: “جشن عروسی را فریاد بزنید…