کندال جنر تمام اسرار خود را در مورد داشتن ابروهای عالی و لب های قرمز به اشتراک می گذارد. این مدل 28 ساله با یک فنجان چای زنجبیل تازه، تمام مراحل را طی کرد تا به «آرایش دخترانه فرانسوی بهاری» در آخرین قسمت از رازهای زیبایی ووگ دست یابد.

جنر هنگام شروع چهارمین حضور خود در سریال محبوب زیبایی گفت: “من برای این کار بسیار آماده هستم، شما هیچ ایده ای ندارید. این بهترین ظاهر جذابی است که تا به حال دیده اید.”

جنر: درست زمانی که صبح قبل از انجام هر کاری از خواب بیدار می شوم، این کاری است که انجام می دهم.

پس از این فرآیند، جنر صورت خود را با ابزار سرد گوا شا ماساژ داد، آن را شست و آن را با پاک کننده صورت پاک کرد. او توضیح داد که مستعد بودن آکنه از دوران کودکی باعث شد او در مورد مراقبت از پوست خود فعال باشد.

او توضیح داد: “بدیهی است که من روزهای خوب و روزهای بدم را مانند همه دارم، اما احساس می کنم در حال حاضر در موقعیت خوبی هستم.  جنر برای تکمیل روتین مراقبت از پوست خود، کرم ضد آفتاب و ماسک صورت زد.

او سپس از انگشتان خود برای استفاده از فونداسیون شانل استفاده کرد و خاطر نشان کرد که این ترفند باعث می شود احساس “طبیعی تر” شدن آن شود.

پس از استفاده از یک اسفنج برای تکمیل فرآیند، او نقطه هایی از کانسیلر را اعمال کرد. هنگامی که او کانتور کرم را با قلم مو زد، از کرم برنز کننده و سایه چشم استفاده کرد. او سپس رژگونه کرم را اضافه کرد که به گفته او “خیلی سرگرم کننده” بود و به او احساس “خیلی زنده بودن” داد.