آنجلینا جولی می تواند همه چیز را انجام دهد. او فیلم‌ های نمادین می‌ سازد، با سازمان ملل متحد برای تأسیس یک مرکز ملی برای کودکان پناهنده و مهاجر کار کرده است، و در عین حال، یک نماد سبک است. همین سال گذشته، جولی خط تولید لباس خود را به نام Atelier Jolie با همکاری برند لوکس کلوئه معرفی کرد. و دیشب در نیویورک، این بازیگر ظاهری شیک را ارائه داد. جدای از لباس لوکس و براق، او یک ترند ناخن را معرفی کرد که پیش‌ بینی می‌ شود در بهار امسال همه جا باشد.

جولی هنگام حضور در شب افتتاحیه نمایش موزیکال برادوی The Outsiders در 11 آوریل در شهر نیویورک، مظهر تجمل آرام بود. چند خط فاصله با شنل قهوه‌ای سن لورن با طول میانی روی لباس مایل به تنش پوشیده شده بود. گوشواره های دو رنگ او درخشندگی خاصی به او اضافه کرد. او لباس مینیمالیستی خود را با ظاهر زیبایی ملایم اما لوکس ست کرد. قسمت مورد علاقه؟ ناخن های ابری سفید شیری اش.

مانیکوریست جولی، ال گرشتاین، الهام‌ بخش این مانیکور بوده است.

مانیکور او یک رنگ کاملا غیرمنتظره و در عین حال ساده برنزه است که فراتر از حد معمول خنثی است. رنگ به سختی ملایم با ته رنگ سفید برای ایجاد جلوه ای ابر مانند است. گرشتاین از پولیش ابری برای ایجاد ظاهر استفاده کرد، قبل از استفاده از پولیش، لایه‌ هایی را بر روی یک لایه پایه قرار داد و آن را با یک روکش براق تمام کرد. نتیجه؟ یک مانیکور مینیمال عالی است.