یک چیز در مورد کلو بیلی؟ او عاشق بلینگش است، به خصوص روی نوک انگشتانش. این ستاره پاپ مرتباً شیک‌ ترین طرح‌ ها را روی ناخن‌ هایش انجام می‌ دهد، معمولاً با رنگ‌ های براق، مرواریدی یا فلزی. زمانی بود که هر یک از ناخن هایش را با رنگ طلایی متفاوت پوشانده بود، و زمان قبل از آن زمانی که او یک مانیکور فرانسوی می پوشید. حتی وقتی طلا نیست، باز هم زرق و برق است برای اثبات ناخن های کارناوال او را با سنگ های قیمتی ببینید.

در 19 ژانویه، بیلی آخرین ظاهر خود را که برای اجرای برنامه The Tonight Show پوشیده بود، منتشر کرد و نگاهی به جدیدترین ست ناخن هایش انداخت. اگر چه طلا برای لباس و رنگ موهای جدید او عالی بود، ناخن هایش با رنگ های فلزی با روکش نقره ای و طرح های سه بعدی مطابقت داشتند.

این کار توسط مانیکوریست مورد علاقه او، لوی، انجام شد، هر یک از ناخن های بیلی با یک شکل و رنگ مطابقت داشت، فقط طرح های مختلف در حباب های سه بعدی بالای آن متفاوت بود.

هر یک از ناخن های کلو با همان پایه خاکستری متالیک شروع می شد. از پایه گرفته تا نوک رژ لب کوتاه و نوک تیز، تمام ناخ ن‌های او رنگ نقره‌ای تیره‌ تری داشتند که به طرح‌ ها اجازه می‌ داد تا روی آن ظاهر شوند. روی همه آنها یک ماده رزین شفاف چرخان بود که درخشش خاکستری ها را در حالی که در جهات مختلف حرکت می کرد، افزایش می داد و روی یکدیگر همپوشانی دارند مانند روند مجسمه سازی ناخن صدف دریایی، منهای پوسته های واقعی.

او ناخن ها را با  موهای جدید تا بلندش ست کرد.

موهای او دارای لایه‌ هایی از رنگ‌های طلایی و کهربایی بود که با موج‌ ها و بافته‌ ها تا روی ران‌ هایش می‌ آمد.

آخرین قسمت نگاه، آرایش او بود. که در مد معمولی کلو ، به کمال رسید. چهره بیلی بی عیب و نقص بود، زیر چشم‌ هایش روشن‌ تر، و کم‌ رنگ‌ ترین رنگ رژگونه را انتخاب کرده بود.