طرفداران آنجلینا جولی در مورد اینکه جولی با چه کسانی عاشقانه داشته است کنجکاو هستند. در اینجا نگاهی به تاریخچه آشنایی آنجلینا جولی داریم.

جانی لی میلر

جولی هنگام کار بر روی فیلم هکرها در سال 1995 با بازیگر انگلیسی جانی لی میلر آشنا شد. این دو در سال 1996 در یک مراسم مدنی بسیار کوچک با هم ازدواج کردند، اما تنها یک سال بعد زمانی که مشغله هایشان آنها را از هم دور کرد از هم جدا شدند.

جنی شیمیزو

جولی در همان زمانی که با میلر آشنا شد، با بازیگر فاکس فایر جنی شیمیزو آشنا شد. این جفت در سال 1996 زمان زیادی را با هم گذراندند و جولی در سال 1997 به مجله Girlfriends در InStyle گفت که این مدل “می‌ توانست عشق عمیقی برای او داشته باشد”. او افزود: “اگر با شوهرم ازدواج نمی کردم، احتمالاً با جنی شیمیزو ازدواج می کردم.” “من در اولین ثانیه ای که او را دیدم عاشق او شدم.”

بیلی باب تورنتون

در سال 1999، جولی در حین فیلمبرداری Pushing Tin، بازیگر بیلی باب تورنتون را ملاقات کرد. شاید نمادین ترین لحظه ازدواج جولی و تورنتون در سال 2001 بود. جولی حتی روی بازوی چپش نام شوهرش را خالکوبی کرد.

در سال 2002، این زوج اعلام کردند که پسری به نام مدوکس از کامبوج را به فرزندخواندگی پذیرفته اند و پدر جولی، جان وویت، خبر خوشحال کننده را به اشتراک می گذارد.

با این حال، جولی و تورنتون در همان سال درخواست طلاق دادند و جولی به دنبال حضانت کامل مدوکس بود. طلاق در می 2003 نهایی شد. پس از جدایی، جولی خالکوبی نام تورنتون را از روی بازوی خود حذف کرد.

وال کیلمر

جولی و وال کیلمر در حین کار بر روی فیلم اسکندر در سال 2004 که در آن این زوج نقش مادر و پدر اسکندر کبیر را بازی می کردند، گمانه زنی های عاشقانه را برانگیختند. در حالی که هیچ مدرکی وجود ندارد که آنها در آن زمان با هم قرار داشته باشند، کیلمر اعتراف کرد که در کتاب خاطراتش در سال 2020، من هاکلبری هستم، به جولی علاقه داشته است.

کیلمر اعتراف کرد که تا آنجا پیش رفت که از کارگردان درخواست کرد چند صحنه فلاش بک که در آن زوج روی پرده عاشق بودند اضافه کند.

برد پیت

جولی با پیت آشنا شد که در سال 2005 در فیلم آقای و خانم اسمیت با هم کار کردند. در آن زمان، پیت با جنیفر آنیستون، ازدواج کرده بود، اگرچه آن دو در ژانویه 2005 جدایی خود را اعلام کردند.

در ماه جولای، پیت با جولی به اتیوپی رفت تا دومین فرزندش، زاهارا را به فرزند خواندگی قبول کند. در ژانویه، زاهارا و مدوکس فرزندان جولی نام خانوادگی خود را به جولی-پیت تغییر دادند. این زوج در می 2006 صاحب فرزند سوم خود شیلو شدند.

طلاق جولی و پیت یک جنگ طولانی حضانت را آغاز کرد. در سال 2022، پیت از جولی به دلیل فروش سهام خود در کارخانه شراب سازی که با هم خریده بودند، شکایت کرد و در ماه آگوست جولی درخواست کرد اسناد FBI مربوط به حادثه هواپیمای آنها به اطلاع عموم برسد.

ویکند

جولی و ویکند در سال 2021 شایعات عاشقانه را برانگیختند، زمانی که دیدند آنها نه یک شام، بلکه دو شام را با هم به اشتراک می گذارند.

.

خواننده “Blinding Lights” با انتشار آهنگ “Here We Go. Again” در ژانویه 2022، که شامل این جمله بود: “دختر جدید من، او یک ستاره سینما است” به گمانه زنی ها دامن زد. با این حال، هیچ یک از طرفین هرگز در مورد این شایعات اظهار نظر نکردند.