سوری کروز از دیر باز به رنگ های پاستلی علاقه داشته است. سوری از زمانی که دختر جوانی بود، با پوشیدن رنگ‌ هایی مانند صورتی روشن و آبی  معرفی شد، روند مدی که او تا به امروز حفظ کرده است. در حالی که سبک او با بزرگ شدن تکامل یافته است، هنوز رنگ ها و الگوهایی مورد علاقه او وجود دارد که او می بیند و به آنها باز می گردد.

عکس‌ ها نشان می‌ دهند که کروز در حال قدم زدن در نیویورک در حالی که چمدانی را حمل می‌کند، احتمالاً در حال بازگشت یا آماده شدن برای سفر است. این دختر 17 ساله تنها بود و راحت در شهر حرکت می کرد و لباسی از رنگ های مختلف به تن داشت. او یک پیراهن سبز تیره با یک ژاکت کامو روی ، شلوار جین و کفش مشکی پوشیده بود. برای محافظت از خود در برابر سرما، او یک ژاکت پف دار آبی روشن پوشید که به نظر می رسد قابل برگشت است و رنگ داخلی آن آبی تیره تر است. در نهایت، او یک کیف صورتی به همراه داشت.

کروز داشت با تلفن صحبت می‌ کرد یا به موسیقی گوش می‌ داد، هدفون‌ های سیمی‌ اش را بر سر داشت و آیفونش را در دست. او موهایش را به حالت باز پوشید ه بود و آرایش کمی داشت و شباهت خیره‌کننده‌ ای را به مادرش نشان می‌ داد.

حس مد مشابه سوری و کتی

سوری کروز را اغلب می توان در حال کاوش در محله های مختلف نیویورک دید. در حالی که او بیشتر در این گردش ها تنها است، در کنار دوستان و مادرش، کیتی هلمز، هم از او عکس گرفته شده است. در اوایل ژانویه، کروز با پوشیدن یک ژاکت پف دار سبز و سبک خیابانی که مادرش را به نماد مد تبدیل کرده است، به تصویر کشیده شد.

کروز این ژاکت را با شلوار جین گشاد، کفش‌ های برزنتی مشکی ست کرد و با روسری از پارچه‌ های مختلف، به آن اضافه کرد.