جنیفر لوپز نگاهی کوچک به فیلم آلبوم آینده‌ اش، «This Is Me.Now» به طرفداران داده است و این فیلم مملو از لحظات احساسی است، از جمله اشاره‌ ای تکان‌ دهنده به نامه‌ ای از صمیم قلب همسرش،بن افلک.

در تریلر منتشر شده در روز دوشنبه، لوپز 54 ساله دیده می شود که در یک روز بارانی در مقابل آتش نشسته و لحن متفکرانه ای را ایجاد می کند. این ویدئو بینندگان را به سفری در مسیر تکامل شخصی و هنری لوپز می برد و در آلبوم او به همین نام در سال 2024 به اوج خود می رسد.

یک لحظه تلخ در تریلر نشان می دهد که لوپز نامه ای به تاریخ 24 دسامبر 2002 خطاب به او از افلک 51 ساله در دست دارد. این بازیگر احساسات خود را بیان کرد و نوشت: “زندگی سخت است اما تو شیرینی.”

 

نامه ادامه می‌ دهد: “ممنونم برای هدیه این پیام به سادگی و به عنوان “B” امضا شده است.

داستان عاشقانه بن افلک و جنیفر لوپز دوباره و دوباره

جدول زمانی رابطه بن افلک و جی لو یک ترن هوایی است که در ابتدا از سال 2002 تا 2004 پیش از ازدواج و بچه دار شدن آن ها با همسران دیگر شروع شد.

این دو پس از جدایی از جنیفر گارنر و مارک آنتونی، این زوج در سال 2021 دوباره عاشقانه خود را احیا کردند و در سال 2022 ازدواج کردند. لوپز با مردم در میان گذاشت: «این یک داستان عاشقانه زیبا است که ما یک فرصت دوباره به دست آوردیم.

فیلمی که همه چیز را خلاصه می کند

این تریلر به عمق شخصی و احساسی آلبوم و فیلم جدید لوپز اشاره می کند و نوید یک کاوش صادقانه از سفر او را می دهد. این فیلم قرار است از طریق پرایم ویدیو پخش شود و نگاهی صمیمی به زندگی این خواننده و بازیگر با استعداد ارائه دهد.

با افزایش انتظار برای انتشار آلبوم در 16 فوریه، طرفداران مشتاقند ببینند چگونه تجربیات شخصی لوپز، که در تریلر برجسته شده است، در تار و پود “This Is Me.Now” بافته می شود.

داستان عشق پایدار این زوج، همانطور که در نامه صمیمانه افلک منعکس شده است، لایه ای از احساسات را به پروژه آینده اضافه می کند.