کایلی جنر با خواهرش کندال جنر یک روز زیبا را سپری می کند! روز شنبه، کایلی، عکس‌ هایی از زمانی که با خواهر کندال، گذرانده بود به اشتراک گذاشت و مجموعه‌ ای از عکس‌ ها را در صفحه اینستاگرام خود از روز خود و پاتوق سرگرم‌ کننده به اشتراک گذاشت.

در اولین عکس منتشر شده در TikTok، کایلی و کندال در یک سلفی مشترک با هم لبخند زدند.

کایلی همچنین روز شنبه در حالی که لباس روز خود را در مجموعه ای از سلفی های آینه ای منتشر کرد، یک پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او در کپشن پست خود نوشت: “روز بامزه ای بود روز ناز .”

در عکس اول، کایلی در حالی که در کنار وان طلایی ایستاده بود، با یک تاپ آستین بلند مشکی و یک دامن کمر بلند مشکی ژست گرفت. در عکس‌ های دیگر، کایلی در حالی که به نشان دادن لباس‌ هایش ادامه می‌ داد، در اتاق خواب و راهرو سلفی می‌ گرفت.

یک پست کمی زودتر در روز شنبه خواهران را نشان داد که برای دو عکس سلفی ژست گرفتند، در حالی که کایلی همان لباس پست “روز ناز” خود را پوشیده بود و کندال یک تاپ بدون آستین با یقه بلند به تن داشت.

کایلی اخیراً آخر هفته سرگرم‌ کننده دیگری داشت، این بار با نامزدش تیموتی شالامی، زمانی که این زوج با هم در مراسم گلدن گلوب 2024 شرکت کردند. این جفت در اولین حضور رسمی خود در مراسم اهدای جوایز لحظه عاشقانه را به اشتراک گذاشتند.