فصل جوایز تازه شروع شده است، اما بیلی آیلیش به لطف ظاهر منحصر به فردش روی فرش قرمزش، در حال حاضر در یک خط سبک است. در مراسم جوایز انتخاب منتقدان یکشنبه شب، این خواننده ظاهر برجسته دیگری را انتخاب کرد.

آیلیش طرحی از تام براون انتخاب کرد که شامل یک لباس مشکی بود که روی پیراهنی سفید، پوشیده شده بود. بیلی یک عینک گرد زده بود و موهای قرمز و مشکی روشنش را به پشت بسته بود.

آیلیش که اولین جایزه منتقدان خود را برای آهنگ «زمانی برای مردن نیست» به دست آورد، دوباره حضور دارد، این بار برای باربی «برای چه ساخته شده بودم». این تصنیف پیش از این برنده گلدن گلوب در این ماه شده بود، همانطور که فیلم به کارگردانی گرتا گرویگ که در نمایش پیشتاز نامزدی است، برنده شد.

زمانی که آیلیش گلوب خود را در کنار برادر و همکارش، فینیاس اوکانل پذیرفت، در مورد تاثیرگذاری این آهنگ که دوران دختری را بررسی می‌ کند، برای زندگی شخصی‌ اش صحبت کرد.

او روی صحنه گفت: و می دانید، تقریباً یک سال پیش بود که فیلم را به ما نشان دادند و من در آن زمان بسیار هیجان زده شدم . و یک سال بعد و اینجا هستیم و این واقعاً سورئال است. من احساس می کنم فوق العاده خوش شانس هستم و سپاسگزارم.