پس از تقریباً یک دهه تلاش گسترده در صنعت برای پوست شیشه‌ای، بالاخره زمان فرا رسیده است: رنگ‌های مات به سبک خود بازگشته‌اند. ستاره‌های بی‌شماری با نگاهی خاص به پوست نرم روی فرش قرمز می‌روند، و جدیدترین ستاره‌ای که به این ترند وارد شده است، ممکن است شما را به دنبالش بیاندازد. هیلی بیبر، که به دلیل پیشروی در شوق پوست لعاب دار دونات مشهور است، فقط آرایش پوست ابری داشت!

هیلی بیبر ویدیویی در TikTok از آماده شدن خود برای اجلاس مدیر عامل زیبایی WWD در نیویورک منتشر کرد. در این ویدئو، او در حالی که یک تی شرت بزرگ گرافیکی به تن دارد، روی یک صندلی نشسته و موهای خیس خود را به پشت سنجاق کرده است. به روش واقعی بیبر، ناخن‌های «شیر توت‌فرنگی» او لعاب‌دار هستند. با این حال، آرایشگر قدیمی او، مری فیلیپس، رون آرایش پوست او را به رنگ پوست ابری تغییر داد.

فیلیپس ابتدا پوست بیبر را با یک محصول اختصاصی آماده کرد که هنوز وارد بازار نشده است و سپس با استفاده از تکنیک کانتور مری فیلیپس، رنگ پوست هیلی را یکدست کرد، که نیاز به اعمال کانتور و کانسیلر قبل از ترکیب همه چیز با فونداسیون دارد. به دنبال آن، فیلیپس رژگونه را روی نقاط بلند صورت بیبر زد و کاری کرد که پوست بیبر جا بیفتد.

البته، فیلیپس به سادگی تمام صورت بیبر را با پودر پوشانده تا ظاهری مات داشته باشد. در عوض، او روی زیر چشم و زیر گونه های بیبر تمرکز کرد. این تکنیک استفاده از پودر، جلوه‌ای تار ایجاد می‌کند که باعث می‌شود پوست او بی‌عیب به نظر برسد. در حالی که همچنان اجازه می‌دهد تا درخشش شبنم‌ آمیز در نقاط بلند پوست بیبر از طریق آن بدرخشد.

رنگ پوست او مظهر “پوست ابری” است، زیرا دارای منافذ و در حالی که همچنان درخشش پوست خود را حفظ می کند. او این روتین را با یک آستر بالدار ظریف، مژه‌های پرپشت، یک لب صورتی براق و یک هایلایتر پودری به پایان رساند.

پوست مات مدتی است که ترند شده است. با این حال، پوست مات بیشتر یک اصطلاح چتر برای پوستی بدون براق بودن است زیرا می توانید از پودر برای ایجاد انواع بافت ساتن استفاده کنید. هیچ چیز مانع شما نمی شود که پودر را روی تمام صورت خود بمالید تا لب های براق خود را متضاد کنید، اما اگر این کمی بیش از حد افراطی است، تکنیک پوست ابری را امتحان کنید.

فیلیپس پوستی با تمرکز نرم ایجاد کرد که خیس یا لعاب دار به نظر نمی رسد، اما پوست را هم صاف نشان نمی دهد. هر چقدر هم که ممکن است به نظر تکان دهنده به نظر برسد که ملکه پوست لعاب دونات خودش بافت فوق العاده شبنم دار خود را برای عصر کنار گذاشته است، این فقط یک مدرک دیگر است.
آن پوست مات اینجاست تا برای ماه‌های گرم‌تر بماند.