مگان فاکس که پس از پاک کردن کامل صفحه اینستاگرام خود در معرض دید عموم قرار گرفت. خیلی چیزها ممکن است بعد از حدود یک ماه تغییر کنند، و فاکس اولین رنگ موی مسی خود را  به نمایش گذاشت او را از سر تا پا شبیه یک جسیکا رابیت کرد.

مگان فاکس در در مراسم آفتر پارتی اسکار با لباس مجلسی خیره کننده میس سوهی که در ژانویه گذشته طراحی شده بود، به مراسم بعد از مهمانی رسید. این لباس دارای یقه‌ای عمیق، شبح خرگوش‌مانند جسیکا و دنباله‌دار، و گلبرگ‌های بزرگ ، استایلیست فاکس، این لباس را با گردنبند الماس و حلقه الماس از Mouawad ست کرده بود.

دیمیتریس جیانتوس، آرایشگر قدیمی فاکس، آنچه را که در پست اینستاگرامی خود آن را یک لحظه “تب قرمز” می نامد ایجاد کرد، که دارای یک فوران دلپذیر است که درست زیر استخوان ترقوه او به پایان می رسد. فاکس در مراسم گرمی 2023 موهای متوسط جدید خود را معرفی کرد. در مراسم گرمی موهای مشکی معمولی خود را داشت، اما در 12 مارس اولین رنگ مسی خود را به نمایش گذاشت. ، او را شبیه یک جسیکا رابیت امروزی می کند.

استفاده از رنگ موهای مسی می تواند مشکل باشد. با این حال، رنگ موی مگان فاکس روشن است، بله، اما دارای ته رنگی خنثی است، که نشان می دهد سایه مسی مناسب چقدر می تواند برای هر کسی عالی به نظر برسد. برای یافتن بهترین سایه مسی برای خود، با رنگ‌شناس خود مشورت کنید تا روی رنگی که هم روشن و هم مناسب شماست به توافق برسید.

آرتیست آرایشگر فاکس، جنا کریستینا، از تکنیک های همیشگی خود را به مگان فاکس ارائه داد که شامل آرایش چشم  ملایم بود. لب براق طبیعی و  رژگونه صورتی. در نهایت، بریتنی بویس، مانیکوریست فاکس، با استفاده از محصولات زیبایی ناخن، ظاهر ناخن خاصی برای او ایجاد کرد.