ویکتوریا بکهام به لطف همسرش دیوید بکهام در حال بهبودی است. از زمانی که پایش در یک حادثه در باشگاه در ماه فوریه شکسته شد، این ستاره پاپ که ۴۹ ساله شده بود، چکمه پوشیده و برای بهبودی با عصا راه می‌ رود.

روز دوشنبه، او در اینستاگرام فاش کرد که اکنون راه جدیدی برای رفت و آمد دارد با سوار شدن بر یک “زانو نورد” شیک یا بیشتر به نام اسکوتر زانویی که توسط مردش ساخته شده است.

در ویدیوهایی که در استوری اینستاگرام ویکتوریا به اشتراک گذاشته شده است، دیوید بکهام، با پوشیدن شلوار گرمکن سلین و تی شرت مشکی، در حال نصب چند ضمیمه از جمله یک سبد، یک جا لیوان و یک زنگ در اسکوتر دیده می شود. همانطور که ویکتوریا اعتراف کرد، او می تواند “سرعت بسیار بالایی داشته باشد.” دیوید با صدای بلند گفت: “زنگ برای خوشگل”.

ویکتوریا نمی‌ توانست از هیجان حال خود دست بکشد و عکس‌ هایی از سواری جدید خود را از زوایای مختلف منتشر کرد.

ویکتوریا اجازه نداده که آسیب دیدگی او را از انجام کاری که بیشتر دوست دارد باز دارد. اوایل این ماه، او به نمایش مد پاییز / زمستان 2024 خود را در هفته مد پاریس پا گذاشت.

او همچنین مد را فدا نکرده است (اگرچه در روزهای اخیر تسلیم پوشیدن کفش های کتانی به جای کفش پاشنه بلند شده است، اما چه کسی می تواند او را سرزنش کند). او برای نمایش هفته مد لباسی کاملا مشکی با شلوار گشاد و ژاکت شیک به تن کرد. او همچنین چندی پیش با یک لباس مجلسی و شلوار کمر بلندش، به استقبال بهار رفت.