جنیفر لوپز و دخترش اِمی مونیز یک آخر هفته فوق العاده را در شهر نیویورک سپری کردند. این مادر و دختر به «شهری که هرگز نمی‌ خوابد» به تولید فیلم تحسین‌ برانگیز «Merily We Roll Along» که یکی از موزیکال‌ های اخیر برادوی است، پرداختند. آنها یک بعد از ظهر یکشنبه فوق العاده را در تئاتر هادسون با تماشای این اجرا سپری کردند، که در آن بازیگران ستاره ای به رهبری دنیل رادکلیف، جاناتان گروف و لیندزی مندز حضور دارند.

«دیوا برانکس» تصویری از آخر هفته مادر و دخترش را با فالوور هایش به اشتراک گذاشت. در طول اجرای تئاتر، لیندا لوپز، خواهر جنیفر، تهیه کننده الین گلد اسمیت توماس، یکی از دوستان نزدیک لوپز، و استیوی مکی مربی آواز، به جنیفر و اِمی پیوستند. جی لو چند عکس از این شب را در استوری و فید اینستاگرام خود منتشر کرد و فاش کرد که اِمی به گروه، یکی دیگر از شرکای او در ماجراجویی هایش تبدیل شده است.

یکی از عکس هایی که بیش از همه مورد توجه قرار گرفت، عکسی بود که لوپز آثاری مانند «این من هستم. حالا» دختر 16 ساله اش را به گرمی در آغوش می گیرد. علیرغم اینکه اِمی در میانه نوجوانی است، او و جنیفر پیوند محکمی با هم دارند و به نظر می رسد که اشتیاق متقابل آنها برای تولیدات تئاتر و موزیکال ارتباط آنها را بیشتر تقویت کرده است. به نظر نمی‌ رسید که دوقلو اِمی، مکس، برای این تماشای تئاتر به آنها ملحق شده باشد، زیرا او در حلقه تصاویر مادرش گم شده بود.