شکیرا سرانجام روز جمعه از آلبوم موردانتظار خود رونمایی کرد که شامل مجموعه ای از 17 آهنگ، از جمله تک آهنگ های برتر او بود. شکیرا با همکاری با کارول جی و مانوئل توریزو از کلمبیایی‌ های دیگر، و همچنین راو آلخاندرو خواننده پورتوریکویی در آهنگ‌هایی مانند «ته فلیسیتو»، تطبیق‌ پذیری و هنر خود را در طول آلبوم به نمایش می‌ گذارد.

با چهار جلد و همکاری های متعدد، از جمله همکاری قابل توجه با تهیه کننده آرژانتینی بیزارآپ برای BZRP Music Sessions Vol.53، که آخرین اهنگ شکیرا مملو از پیام های قدرتمند و اشعار صمیمانه است که از تجربیات شخصی او الهام گرفته شده است.

در طی مصاحبه ای که اخیرا برای تبلیغ آلبومش انجام شد، از شکیرا در مورد اجرای دو نفره رویایی اش سوال شد که او قاطعانه به آن پاسخ داد.

شکیرا گفت: “تیلور سوئیفت یک همکار لوکس برای اجرای دو نفره خواهد بود.”

نظر او به سرعت در میان طرفداران مورد توجه قرار گرفت و باعث ایجاد هیجان و گمانه زنی در مورد همکاری احتمالی بین این دو نماد جهانی شد. حامیان هر دو هنرمند در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود پرداختند.

یکی از طرفداران پست کرد: “تیلور باید این را ببیند. بیایید آن را وایرال کنیم.”

آیا شکیرا و تیلور سوئیفت قبلا با هم کار کرده اند؟

تحسین شکیرا و تیلور سوئیفت مشهود است و طرفداران لحظات به یاد ماندنی مانند رقصیدن سوئیفت با ریتم های لاتین نمادین شکیرا و آواز خواندن با نسخه انگلیسی “Suerte” در VMA را به یاد می آورند.

احترام متقابل و قدردانی مشترک بین این دو هنرمند، انتظار برای یک همکاری احتمالی را بیشتر کرده است و باعث ایجاد هیجان در بین طرفداران مربوطه آنها شده است.