نیکول کیدمن با یک مدل موی جدید و تازه وارد شده است مناسب برای دماهای گرمتر پیش رو. روز دوشنبه، کیدمن، پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که ظاهر کاملاً جدید خود را به نمایش گذاشت. در عکس‌ ها، موهای او بلوند است، به‌ طور غیر رسمی در یک باب بلند و ژولیده حالت داده شده است، و او ظاهر را با یک کت چرم مشکی کلاهدار تکمیل می‌ کند. در یک نما، او ظاهری شبیه مدل به خود می‌ گیرد و در عکس بعدی، دقیقاً به دوربین نگاه می‌ کند.

در یک پست در استوری اینستاگرام، کیدمن همچنین به افراد حرفه‌ ای اشاره کرد که به او کمک کردند تا همه چیز را جمع کند: آرایشگر آدیر آبرگل و هنرمند آرایش گوچی وستمن. اسامی استایلیست های خود را به اشتراک گذاشت. او همچنین لباس کامل خود را به نمایش گذاشت.

بالنسیاگا نقش مهمی در ظاهر کیدمن ایفا کرده است در ماه دسامبر، او سفیر خانه مد شد.

کیدمن در آن زمان در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “بالنسیاگا در برخی از به یاد ماندنی ترین رویداد های زندگی من، از عروسی تا فرش قرمز اسکار، با من بوده است.”

این یک انحراف برای کیدمن از آخرین مدل موهایش است. در ماه‌ های اخیر، او موهای بلند و صاف خود را به رنگ قرمز روشن کلاسیک خود می‌ پوشد که اغلب با دم اسبی صاف یا چتری‌ های مجعد برای قاب صورتش حالت می‌ دهد.

با این حال، کیدمن با بلوند غریبه نیست فقط دو ماه پیش، او روی جلد مجله ووگ استرالیا را با ظاهری بلوند برای تطابق با لباس‌ های راک‌استار او تزئین کرد. این نگاه توسط یک مار که دور گردن بازیگر زن پیچیده شده بود، راک اند رول تر شد.