آنجلینا جولی و برد پیت برای مدتی زوج مدل در هالیوود بودند: دو ستاره فوق‌ العاده موفق، جذاب سینما با پویایی خانوادگی به ظاهر خوب. شیلو جولی پیت تصمیم گرفته است به زودی از خانه آنجلینا جولی نقل مکان کند.

با این حال، طلاق آنها بسیار جنجالی بوده است، حتی با اتهامات خشونت خانگی از سوی برد پیت، از جمله موارد دیگر. اخیراً این بازیگر حضانت فرزندانش را رها کرده است، اگرچه به نظر می رسد که به طور کامل از آنها جدا نخواهد شد زیرا شیلو تصمیم گرفت به محض 18 سالگی از خانه آنجلینا جولی نقل مکان کند.

بر اساس اطلاعات هفته نامه تاچ، شیلو نوول جولی پیت در آستانه 18 سالگی است و به مادرش اطلاع داده است که می خواهد در بزرگسالی با برد پیت زندگی کند، چیزی که باعث خوشحالی آنجلینا جولی نشده است.

حقیقت این است که به نظر نمی رسد رابطه بدی بین شیلو و آنجلینا وجود داشته باشد، اما او به سادگی با پدرش بهتر کنار می آید و این آرزوی اوست که با او زندگی کند، زیرا ظاهراً با برد پیت “رابطه واقعی تر” نسبت به جولی دارد.

برد پیت حضانت فرزندانش را به عهده گرفت

بر اساس گزارش ها، این زوج که از زمان جدایی خود در سال 2016 درگیر یک نبرد حقوقی تلخ هستند، به پایان مذاکرات نزدیک می شوند.

برد پیت که در ابتدا به دنبال توافق 50 / 50 حضانت برای شش فرزند خود بود، طبق گزارش دیلی میل، اکنون حق حضانت اولیه را با حق ملاقات به جولی اعطا می کند تا در نهایت بتوانند به نبرد قانونی که 8 سال متحمل شده اند پایان دهند.

یکی از عوامل این تصمیم سن فرزندان اوست، زیرا اکنون اکثر آنها از نظر قانون بالغ محسوب می شوند که یعنی فرزندان می توتنند انتخاب کنند با پدر یا مادرشان زندگی کنند.