کریستین، همسر کوین کاستنر که از او جدا شده، از او می خواهد که ماهانه نزدیک به یک چهارم میلیون دلار به عنوان نفقه فرزند بپردازد. این اسناد نشان داد که کریستین 49 ساله به دنبال 248000 دلار از این بازیگر 68 ساله بود تا بتواند حمایت از سه فرزندشان را پوشش دهد: کایدن 16 ساله، هیز 14 ساله و گریس 13 ساله.

در پرونده، کریستین ادعا می‌کند که مبلغی که او درخواست می‌کند «کمتر از مقداری است که برای حفظ سبک زندگی معمول کودکان لازم است». او همچنین از او خواسته است تا تمام هزینه های شهریه مدرسه خصوصی، مراقبت های بهداشتی، ورزش و سایر فعالیت های فوق برنامه را پوشش دهد. او در پرونده جدید در دادگاه عالی شهرستان سانتا باربارا در کالیفرنیا درخواست حمایت از همسر خود نکرد.

کریستین پس از 18 سال ازدواج با بازیگر میدان رویاها در اوایل ماه می درخواست طلاق داد. در آن زمان، نماینده کوین بیانیه ای صادر کرد که این جدایی را تایید کرد. آنها گفتند: “با اندوه بسیار است که شرایط خارج از کنترل او رخ داد که منجر به شرکت آقای کاستنر در انحلال ازدواج شد.” ما از او می‌خواهیم که حریم خصوصی او، کریستین و فرزندانشان در حین عبور از این زمان دشوار رعایت شود.» قبل از کریستین، کوین از سال 1978 تا 1994 با سیندی سیلوا ازدواج کرده بود و آنها سه فرزند دارند. او همچنین از بریجت رونی سابقش یک پسر دارد.

از زمان ثبت درخواست طلاق، کوین ادعا کرده است که کریستین عمارت آنها را با وجود “شرایط قبل از ازدواج” تخلیه نکرده است. این بازیگر 1.2 میلیون دلار برای تلاش برای یافتن خانه جدید به همسر جدا شده خود داده است. طبق اسناد، پیش از ازدواج، کریستین باید اقامتگاهی را که کوین مالک آن است، ظرف 30 روز ترک کند.