چیزی را که  “ناخن های شیر بلوبری” می نامند، چپ و راست بر روی افراد مشهور مورد علاقه ما ظاهر می شود، گویی یک کنفرانس مخفی دختر داغی برگزار شده است که کسی از آن خبر ندارد. برندها را با لانچ های آبی کودک دنبال می کنند و ما شرط می بندیم که این رنگ بزرگترین ترند ناخن تابستان امسال باشد. در ادامه، هر آنچه که باید در مورد ناخن های شیر بلوبری و همچنین نحوه ظاهری زیبا بدانید را توضیح داده ایم.

روند ناخن های شیر بلوبری

مانند مانیکورهای «توت فرنگی» و «شکلاتی» به ترتیب، مانیکورهای صورتی و قهوه ای که روند محبوب حمام شیر را از بین می برد، ناخن های شیر بلوبری همان پایه خامه ای مانند مانی حمام شیری دارند. رنگ آبی سرگرم کننده این سایه نعنایی نیست که در اوایل دهه 2010 حاکم بود، بیشتر آبی آسمانی با پایه خاکستری یا کرم است، نه سبز. برخلاف رنگ آبی پاستلی ساده که می‌تواند صاف به نظر برسد، ترند شیر بلوبری رنگ کرم‌تری دارد.

ترندهای فوق با طعم شیر در بهار گذشته محبوبیت زیادی پیدا کردند، که این سوال را ایجاد می کند: چرا ناخن های شیر بلوبری در حال حاضر ترند هستند؟ چون سایه های کرمی و شیری همیشه برای هوای گرم جالب است.

میش توضیح می‌دهد که ناخن‌های زغال‌ اخته نیز دقیقاً با روند دخترانه که در همه جا وجود دارد، و همچنین برای هجوم ظاهرهای زیبایی آبی روی فرش قرمز نقش دارند. همین ماه گذشته، سیدنی سوینی و السا هاسک هر دو در جشنواره فیلم کن سایه چشم آبی داشتند و مگان تی استالیون فقط «لب‌های یخی بلوبری» را در نمایش لویی ویتون در پاریس استفاده کرده بود.

زندایا در همان فشن شو با مانیکور شیر بلوبری دیده شد و ستارگانی مانند سوفیا ریچی گرینج، دوآ لیپا و سابرینا کارپنتر اخیراً برداشت خود را از روند ناخن نشان دادند.

چطور شما هم از ناخن های شیر بلوبری بی نصیب نمانید

اگر به دنبال مانیکور ناخن های شیر بلوبری هستید می توانید هر لاک آبی روشن را برای زیبایی انتخاب کنید. یک ترفند عالی برای به دست آوردن رنگ آبی بلوبری کامل این است که یک جلای رنگ آبی با پایه سفید شفاف پیدا کنید، می‌توانید یک سفید شیری شفاف را با یک آبی بچه‌گانه ترکیب کنید. پولیش کنید تا به ظاهر ناخن های شیر بلوبری دست پیدا کنید.