اگر کسی می داند چه چیزی یک مانیکور مد روز را می سازد، هیلی بیبر است. هیلی عملاً منظره ناخن را همانطور که می‌ دانیم زمانی که برای اولین بار از مانیکور دونات لعابدار استفاده کرد تغییر داد ظاهری کلاسیک، کرومی و جذاب برای ناخن‌ ها. حالا، پس از چند ماه امتحان کردن همه چیز، این مدل به ظاهر ناخن مورد علاقه جدید خود مانیکور فرانسوی طبیعی رسیده است.

در طی چند ماه گذشته، بیبر بی‌ صدا اشاره کرده است که ناخن های دونات لعاب‌ دار با همتای ملایمش جایگزین شده است. این مانیکور در سراسر اینستاگرام او ظاهر شده است در حالی که در یک عکسبرداری برای پاک کننده جدید آناناس ژست گرفته است، در حالی که سلفی های آینه ای در اطراف خانه می گیرد.

در ابتدا، مانیکور جدید مورد علاقه بیبر تقریباً به نظر می‌ رسد که چیزی روی ناخن‌ های او وجود ندارد حتی بیشتر از آن شوق لعاب. یک مانیکور فرانسوی ظریف. مانند تمام مانیکور های ساده فوق الذکر، این ظاهر پر طرفدار جدید همچنان نگاهی به ناخن های طبیعی می دهد، زیرا هم پایه و هم نوک سفید با لاک صاف ساخته شده اند. پایه اغلب به طور یکپارچه در نوک های سفید یا بژ روشن جریان می یابد و هیچ تعریفی از نقطه شروع و پایان نوک ها ندارد، و در حالی که با هر شکل ناخن کار می کند.

مانیکور فرانسوی طبیعی تفسیر ظریف تری از فرانسوی کلاسیک است. هنوز هم آن ظاهر طبیعی را می دهد، اما هر گونه تغییر رنگ را برای ظاهری زیباتر محو می کند.

این مانیکور جذابیت ساده است، بیبر از لحظات مُد بازیگوش و حتی آرایش بازیگوش تر، ابایی ندارد. با این حال، زمانی که یک مانیکور بی‌ نظیر دارید که توجه را از آن‌ ها دور می‌ کند، امتحان کردن این همه ظاهر سرگرم‌ کننده می‌ تواند سخت باشد.

علاقمندان به هنر ناخن از ظاهر های ناخن جدید استقبال می کنند، اما به طور مداوم مانیکور کمی دارند! همه چیز در مورد افزایش زیبایی طبیعی ناخن ها، دست ها و رنگ پوست شما است. این دقیقا همان کاری است که ناخن های بیبر انجام می دهند.