امبر هرد همچنان در مادرید فعال است. در 9 آوریل، هرد، 37 ساله، با ظاهر ورزشی شیک برای دویدن به رنگ آبی سرمه ای در پایتخت اسپانیا دیده شد، جایی که از سال 2022 با دخترش اوناگ پیج زندگی می کند. دیدن او ماه ها پس از آخرین حضورش در فیلم در سال گذشته آکوامن و پادشاهی گمشده، که در آن او نقش خود را از فیلم آکوامن 2018 تکرار کرد.

در ژوئیه 2023، هرد از انظار عمومی عقب نشینی کرد و در نهایت به اسپانیا نقل مکان کرد زیرا احساس می کرد “فقط باید از ایالات متحده خارج شود.” در پی محاکمه افترا در سال 2022 با همسر سابقش جانی دپ. او مدتی پس از پایان محاکمه در مادرید اقامت گزید.

هرد نهایتاً در ژوئن 2023 مبلغ یک میلیون دلار به دپ پرداخت کرد. هرد در جشنواره فیلم تائورمینا در ژوئن 2023 برای اولین نمایش در آتش ظاهر شد.

هرد آخرین بار در ژانویه بیانیه‌ ای عمومی ارائه کرد، زمانی که پیام تشکری را با فالوورهای اینستاگرامش به دلیل حمایت از او در آکوامن و پادشاهی گمشده به اشتراک گذاشت.

او در توضیحی در آن زمان نوشت: «پس از این همه زمان، آکوامن 2 سر و صدا کرد (ببخشید، خیلی آسان است) از همه طرفدارانم برای حمایت و عشق بی‌ نظیر تشکر می‌ کنم. “خیلی ممنون”