زندیا یکی از هیجان انگیزترین افراد برای تماشای روی فرش قرمز است. او همکاری طولانی مدتی با Law Roach ایجاد کرده است، با دو ظاهر جسورانه که باعث گفتگو می شود و او را به عنوان یکی از نماد های سبک برجسته هالیوود قرار داده است.

در یک ویدیوی جدید، زندیا درباره برخی از نمادین ترین ظاهر خود، از جمله لباسی که هنوز هم میم های آن را می بیند، صحبت کرد.

این ویدیو توسط مجله ووگ به اشتراک گذاشته شده است. زندیا برخی از چهره‌ های برتر خود را در دهه گذشته بررسی می‌ کند، از جمله اولین عکس او روی جلد مجله ووگ، اولین حضورش در مت گالا، و چندین برنامه توقف در رویداد هایی مانند اسکار و امی. زندیا هنگام بحث در مورد یکی از اولین ظاهرهایش که در مهمانی جوانان هالیوود ووگ 2014 به تن کرده بود و برای او نوستالژی محسوب می شود، فاش می کند که هنوز پست ها و میم هایی درباره آن می بیند.

او با نشان دادن عکسی از خود در حالی که یک کلاه بزرگ بر سر داشت یک لباس سر همی مشکی پوشیده بود، گفت: «این یک ظاهر بحث بر انگیز بود. من هنوز هم میم هایی درباره این ظاهر خاص با کلاهم می بینم. اما میدونی چیه؟ من به آن پایبند هستم.»

زندایا درباره منشأ ظاهری که او و لاو با هم ساخته بودند صحبت کرد. او گفت: «من و لاو در آن زمان فکر می‌ کردیم شیک بود و هنوز هم فکر می‌ کنم شیک است و دوباره آن را می‌ پوشم. او همچنین شوخی کرد که ممکن است دوباره کلاه را بیرون بیاورد. “من فکر می کنم لاو ممکن است هنوز هم این کلاه را داشته باشد. ممکن است روزی مجبور شود آن را از آرشیو بیرون بیاورد.»