مگان فاکس ماه ها پس از پاک کردن اینستاگرامش، دوباره رسما به شبکه های اجتماعی بازگشت. در جدیدترین پست او انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است، زیرا با حضور پیش از پاکسازی اکانت فاکس در اینستاگرام مطابقت دارد و یک تله تشنگی همراه با یک کپشن جادویی دارد. با این حال، مانیکور هاله مرجانی او کمی از زیبایی شناسی معمول او فاصله دارد.

در 4 ژوئن، فاکس پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که او روی کاناپه نشسته است و  ما را به این باور می رساند که او جایی نزدیک دریا است. در عکس دوم، چهره بدون آرایش فاکس، کک و مک و ابروهای درشت او را در برابر موهای آتشین مسی او نشان می دهد.

فاکس با مانیکور هاله ای که دارای نوک رکابی تیز است، ظاهری نرم و در عین حال تند به ظاهر . ناخن‌های او دارای پایه صورتی مایل به کرم و رنگ مرجانی در مرکز هر ناخن هستند. شکل مانیکور شبیه به ناخن‌های گیلاسی مشکی است که فاکس اخیراً در لندن استفاده کرده است. همانطور که به ناخن‌های قرمز سنتی تابستانی لبه تیزی اضافه کرده است.

این شکل ترند شیر توت‌ فرنگی را که در بهار امسال در همه جا دیده می‌شد، را چاشنی می‌کند. به‌علاوه، با توجه به اینکه ستاره‌هایی مانند هایلی بیبر، لیزو و دوآ لیپا اخیراً مانیکور هاله‌ای را با برداشت‌های خودشان از کار ناخن امضا کرده‌اند، ناخن‌های هاله‌ای فاکس گواه این است که طرح‌های هاله در تابستان امسال در همه جا وجود خواهند داشت.

ناخن های هاله زیبا هستند اما طراحی آن در خانه بسیار سخت است. بهترین شرط شما برای داشتن ناخن های مگان فاکس این است که برای این مانیکور به یک کت پایه ژل، لاک ژل صورتی ملایم، یک برس سایه چشم و یک تاپ کت ژل نیاز دارید.

لاک‌های پایه و لاک صورتی خود را بمالید و سپس با برس سایه چشم، سایه مرجانی را به مرکز ناخن بزنید. کاسکارینا می گوید. در نهایت، سایه روشن‌تری را در اطراف لبه‌های مرکز هاله بپوشانید تا رنگ‌ها با هم ترکیب شوند و سپس همه چیز را با یک روکش ژل تمام کنید.