در حالی که ماچا مدت‌ها یک نوشیدنی محبوب در ژاپن بوده است، انواع چای (و لاته مرتبط با آن) در سال‌های اخیر به سنگ بنای فرهنگ پاپ غربی تبدیل شده است که تأثیر نوشیدنی اکنون بسیار فراتر از کافه یا آشپزخانه است. الهام‌بخش این روند چیزی بود که Tik Tokers آن را زیبایی‌شناسی ماچا می‌نامد، شروع شد، و خیلی زود، لباس‌های ماچا رواج یافتند.

اکنون، ناخن‌های ماچا لاته (یا ناخن‌های ماچا) به سمت روند محبوب ترند ناخن شدن در حال افزایش هستند و رویایی صاف و پیچیده برای همه ماجراجویی‌های آینده شما هستند. البته، این مانیکورها دارای لاک سبز رنگ هستند، اگرچه سایه های پر جنب و جوش آن نیز در حال حاضر مرسوم نیست. در عوض، آنها بر روی رنگ‌های خاموش و کمی خاکی‌تر تمرکز می‌کنند که در زیبایی شناسی ماچا قرار می‌گیرند، مانند ، سبز کرمیت، و سبز زیتونی کم رنگ.

7 مدل با طراوت از روند ناخن های ماچا لاته را ببینید

1. ماچا دیزی نیل

برای داشتن ظاهری خامه‌ای ناخن ماچا لاته، رنگ سبز کم رنگی را انتخاب کنید که هنوز رنگدانه‌ای دارد. طراحی دیزی یکپارچه سازی با، حسی از سرگرمی را اضافه می کند که برای بهار و تابستان عالی است.

2. ماچا لاته مینیمالیست

اگر آنقدر رنگ ماچا را دوست دارید که می خواهید همه جا آن از آن استفاده کنید. برای بازسازی این ظاهر دقیق ناخن، به یک بطری لاک به رنگ سبز ترد نیاز دارید.

3. ماچا شکلاتی

اگر تا به حال ماچا و شکلات را با هم نخورده اید علاوه بر تقویت عمده کافئین، ترکیب زیبایی کاملا جالبی است. که احتمالا دوست دارید امتحان کنید.

4. ماچای شیری

اگر ماچا لاته خود را به صورت خامه‌ای بیشتر ترجیح می‌دهید، این مانی شیری می‌تواند مناسب شما باشد. به‌علاوه، بازسازی آن بسیار آسان است. به سادگی از یک لاک خنثی شیری رنگ برای پایه خود استفاده کنید، سپس با استفاده از یک برس ناخن با آستر، چرخش های انتزاعی را در سایه های ماچای کم رنگ انتخابی خود ایجاد کنید. با تاپ کت کار را تمام کنید، و شما آماده هستید.

5. قلبی ماچا

با این مانیکور که سایه‌های سبز خاکی آن را با صورتی شیری و ناخن برجسته‌ای ساخته شده است، آن حس شیرین را بازسازی کنید. برای بازسازی ظاهر، به لاک ناخن و ژل نیاز دارید.

6. طلایی مات

با تکمیل این فرآیند با یک تاپ کت مات، به ناخن لاته ماچا ظاهری بسیار صاف ببخشید. چرخش های طلایی انتزاعی در اینجا فقط به حس لوکس بودن می افزاید.

7. ماچا فرانسوی

به یاد داشته باشید، لازم نیست فقط یک سایه ماچا را انتخاب کنید. از آنجایی که ناخن های ناهماهنگ و امبره همچنان جزء اصلی هستند، این مانیکور چند رنگ ماچا لاته گزینه ای عالی برای کسانی است که از تصمیم گیری خسته هستند و همچنین کسانی که به سادگی معتقدند هر چه رنگ بیشتر باشد، بهتر است.