حالا که رسما تابستان است، سلبریتی های مورد علاقه شما با لباس های جدید و جذاب دیده شده اند. و این ژوئن یکی از کتاب های مد بود. با لباس‌های خیره‌کننده از هایلی بیبر، سوفیا ریچی گرینج، وینی هارلو، و غیره، فهرستی از بهترین لحظات مد افراد مشهور را از ژوئن تهیه کرده‌ایم.

خواه آنها برای هفته مد پاریس به فرانسه سفر می کردند یا در شهر نیویورک یا لس آنجلس دیده می شدند، این افراد مشهور برای بازی نیامدند. و از آن بهتر، می توانید به راحتی از ظاهر آنها الهام بگیرید.

1. الکسا چانگ

الکسا چانگ مدل مشهور بریتانیایی دوست دارد لباس های درجه یک بسازد که به راحتی از آنها الهام گرفته شود. لباس میدی سفید او که با یک ژاکت برنزه روی شانه هایش ست کرده است. او ظاهر خود را با کفش مشکی و کیف مشکی تکمیل کرده است.

 

2. سوفیا ریچی گرینج

وقتی به سوفیا ریچی گرینج فکر می‌کنیم، شنل معمولاً به ذهنمان می‌آید، و لی او با، سبک خیابانی ظاهری جدید ساخته است. هنگامی که در لس آنجلس بود، سوفیا با لباس تمرین Gymshark با شلوار ساق سیاه و یک تاپ خاکستری زغالی دیده شد. آستین بلندی روی شانه هایش انداخت که همه چیز را با هم جمع می کرد.

3. گابریل یونیون

تک رنگ است. و اگر می خواهید این روند را ثابت کنید، کافی است به گابریل یونیون در این مجموعه تمام سفید نگاه کنید. او با یک دکمه سفید و شلوار همسان، بی دردسر شیک به نظر می رسد.

4. آملیا گری هملین


هرگز کسی با این لباس ها به اندازه آملیا گری هملین خوب به نظر نمی رسید. در یک شب جشن فروشگاه پاپ آپ FWRD، او با پیراهن پولو بافتنی Miu Miu’s نخی و شلوار ویسکوز که با چند چکمه مشکی و یک کیف سرشانه مشکی ست کرد، عکس گرفت.

5. اوا لونگوریا

اوا لونگوریا در فشن شوی Jacquemus در ورسای ژست گرفت و ظاهر کتانی خود را به نمایش گذاشت. این مجموعه کتانی شامل یک بلیزر کراس اوور و شلوار گشاد بود و به طور طبیعی با یک کیف Le Chiquito ست کرده بود.

6. تیلور سویفت

تیلور سوئیفت در تور عصر خود شلوغ‌ تر از همیشه بوده است و اخیراً در یک قدمی در شهر نیویورک با لباسی راحت (و کپی کردن آسان) همراه شد. او یک کلاه توپی کلاسیک را با یک پیراهن دکمه دار راه راه، یک دامن آبی بچه گانه چین دار و کفش کتانی مشکی ست کرد.