چیزی که بیشتر از شخصیت قوی، یک جفت کفش ظریف و شیک از یک زن صحبت می کند. زیرا این یک راه عالی برای بیان روحیه شماست. یک جفت کفش مناسب می تواند حس یک لباس را تغییر دهد و حتی احساس یک زن را نسبت به خودش تغییر دهد. یک زن می‌تواند با یک رکاب بلند روی پاهایش اعتماد به نفس بپوشد، یا با یک تخت باله نرم . به طور خلاصه، برخی از زنان قدرت خود را از مد می گیرند باور کنید یا نه!

طرح های کفش متمایز در فصل بهار و تابستان را ببینید

دور مچ پا بسته

این کفش ها بر روی مچ پا تاکید دارند تا زیبایی و زرق و برق پا را نشان دهند. برخی از این کفش ها تخت هستند و برخی کفش های پاشنه بلند. به علاوه برخی از بندهایی که به دور مچ پا بسته می شوند طناب های باریک و برخی ضخیم هستند.

کفش های براق

کفش‌های براق از موادی ساخته شده‌اند که شبیه لباس‌های براق و روشن است. با این حال، آیا فکر می کنید چنین کفش هایی با سبک مهمانی و  زندگی شبانه سازگاری دارند؟ چه به سراغ کفش‌های پاشنه بلند صورتی و مشکی بروید که با روفلز تزئین شده‌اند یا چرم نقره‌ای فانتزی پاشنه‌های عجیب و غریب، بسیاری از طرح‌ها شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

نوک و پشت باز

هیچ چیز بیشتر از چنین کفش هایی که نوک انگشتان پا، پشت باز یا به طور کلی آنچه زیر آن نهفته است را نشان دهد، حال و هوای تابستان و بهار به شما نمی دهد.

کفش اسپرت

در تابستان یا در بهار کفش های ورزشی را انتخاب نمی کنید زیرا دختران و زنان معمولاً به سراغ صندل می روند. کفش کتانی آبی با گل های قرمز و سفید تزئین شده است. همگی با بند ورزشی بسیار راحت هستند.

کفش پاشنه بچه گربه

کفش پاشنه بچه گربه همیشه بهترین راه برای نشان دادن ظرافت و ناز بودن ترکیبی بوده است. این کفش‌های شگفت‌انگیز را می‌توان با صندل‌های بنددار با جوراب شلواری شفاف پوشید. پاشنه‌های زرد شگفت‌انگیز هستند که با جوراب‌های شفاف پوشیده میشوند.

پاشنه مارپیچ

روندهای بهار و تابستان با طبیعت عجیب و غریب مشخص شده اند. کنزو نه تنها پاشنه‌های آبی مارپیچ و بند‌های آبی روشنی که مچ پا را احاطه کرده‌اند را معرفی می‌کند تا بر زیبایی آن تأکید کند.

کمان، پر، رفل و روبان

 

بدون شک سادگی به کفش ها و به طور کلی لباس ها قوس زیبایی می بخشد. با این حال، برخی از تزیینات: کمان، پرها، روبان‌ها  مفهوم یک فرد سرگرم‌کننده و خوش‌رفتار را نشان می‌دهد که از پوشیدن لباس‌های شیک و آراسته به جای ساده ترسی ندارد.