تور مطبوعاتی The Dune: Part Two ممکن است به‌ عنوان خوش‌ پوش‌ ترین رویداد مطبوعاتی تاریخ ثبت شود. لحظه استایل همسان زندیا و تیموتی شالامی در ظاهر تمام چرمی، و اخیراً، لحظه شیک فلورنس پیو بود. از ناخن های او گرفته تا آرایش چشم های مشابه.

در 25 فوریه، پیو و بقیه بازیگران Dune برای اولین نمایش در نیویورک به مرکز لینکلن رسیدند. گویی کل تور مطبوعاتی در حال حاضر یک استاد کلاس در لباس پوشیدن روی موضوع به شیک ترین روش نبوده است، اولین نمایش نیویورک روند را به چندین روش ادامه داد. با این حال، فلورنس پیو به گونه ای متفاوت از بقیه ظاهر شد.

ناخن های کروم او با توجه به اینکه لباس او شیک نقره ای و بازتابنده بود، حرف های زیادی می زند.

این کار توسط داون استرلینگ، مانیکوریست، که آن روز ناخن‌ های زندیا را نیز انجام داد، طراحی شده بود. تمام ناخن‌ های او کوتاه‌ و بادامی شکل بودند، اما طرح‌ ها کمی با هم هماهنگ بودند. کروم نقره ای تیره با سنگ های قیمتی در روی ناخن تزئین شده بود. استرلینگ برخی از ناخن ها را با مروارید های طلایی و برخی دیگر را با مروارید های سفید کلاسیک تزئین کرد. برخی دیگر یک کریستال مسطح تعبیه شده بودند، یا سنگ های قیمتی آبی و صورتی کوچک. البته، همه آنها با یک روکش بازتابنده و درخشان به پایان رسید.

آرایش او که توسط الکس بابسکی انجام شده بود، این تم را با یک T مطابقت داد. چشم‌ های پوگ را با سایه چشم نقره‌ ای رنگارنگ و آوانگارد در همان سایه ناخن‌ هایش قاب کرد. خط مژه پایینی او پیچیده شده بود و یک چشم گربه ای در نزدیکی انتهای ابروهایش ایجاد می کرد و گوشه ای نوک تیز درونی که رمز و راز و درام را بیشتر می کرد.